Mikor hazaértem a mindennapos rutin lépett érvénybe. Anya elszörnyülködött rajtam és leápolta miden sebem, csinált nekem egy forró teát és el kellett mesélnem neki, hogy mi történt.
-És kik vertek meg ennyire Ah?
-A suliból pár ribivel balhéztam és a nagy melák pasijaik
-Nekem most lett elegem! Beszélek a bátyáddal!- erre halálsápadt lettem.
-M-Miért?
-Mert ez nem állapot, hogy hagyja az ilyeneket! A kishúga vagy! Meg kéne védenie téged!
És pont ekkor csapódott a bejárati ajtó, ami azt jelentette, hogy hazajött a bátyám. Mi lesz itt...
-Tae! Gyere egy kicsit ide! Beszélnünk kell!-anyával mindig kedves volt. Úgy látszik csak én kaptam meg a veszekedős, rosszfiús bátyót...
-Igen anya?-jött be a nappaliba. Mikor meglátott engem elkomorult-Veled meg mi az Isten nyila történt?-tudom, hogy szarul festek, de hogy ennyire!
-A húgodat megverték! Megint! Elmondanád, hogy te hol voltál?
-Nyolcadik órája volt! És utána pedig már én nem voltam!-itt egymásra néztünk. Ő sose tudta, hogy nem köpöm be anyának.
-Szeretném ha ezentúl vigyáznál Min Ah-ra!
-Rendben! Vigyázni fog rám! Most pedig mehetünk fel? Nekem még dolgom lenne! És Tae is segít nekem!
-Oké! Menjetek!
Gyorsan felmentünk a lépcsőn. Én a szobám felé vettem az irányt, de valaki megragadta a karom.
-Tuti, hogy nem fogok senkit sem leállítani, ha meg akar verni téged!
-Nem is hittem egy percig sem! Valahogy majd elrejtem az ütés nyomokat! Nem kell a segítséged! És szívesen, hogy fedeztelek! Megint!
Azzal berohantam a szobámba. Bezártam az ajtóm és lecsúsztam rajta. Tae és anya sosem látott még sírni. És nem is akarom, hogy meglássanak. Odamásztam a Hi-Fi-mhez és feltoltam a zenét. És most már nem halhatták, hogy sírok. De ekkor meghallottam valamit, ami nagyon megijesztett. Jimin hangját. Gyorsan kikapcsoltam a zenét és bementem a fürdőmbe. Magamra zártam az ajtót és reméltem, hogy nem találnak rám.
*V pov*
Ma úgy terveztük, hogy átjönnek a srácok. Csak azt nem számítottam bele, hogy a húgom is itthon lesz. Mikor felcsavarta max-ra a hangerőt, akkor érkeztek meg a srácok is. Gyorsan leszaladtam az ajtóhoz, hogy még véletlen se tudjanak bemenni Min Ah-hoz. Nagyon szégyellem őt! Én vagyok a suli egyik legmenőbb sráca, a húgom pedig... egy szégyen... A srácoknak is van testvérük, de azok menők és rosszak! Bárcsak én is egy olyat kaptam volna! Ha lehetne, akkor lecserélném! Csak ne ilyen lúzer legyen!
-Cső srácok!
-Csá V! Na akkor indulhat a buli? Hoztunk piát is!
-Oké! Gyertek!
-Ki hallgat zenét V? Jó az ízlése!
-Csak a húgom Suga!
-Nem is tudunk semmit sem a tesódról! Menjünk már be hozzá!-és ekkor elhallgatott a rap, amit hallgatott. Biztosan meghallotta Jimin-t.
-Szerintem most ne zavarjuk! Úgy is dolga van!
-Akkor te mesélj a húgodról!-követelte Jungkook.
Felmentünk a szobámba és mindenki várta, hogy meséljek a tesómról. Nem akartam nekik hazudni, de tényleg szégyellem, hogy ki a húgom. Inkább kibontottam az első üveg piát és be is toltuk. Már oldódott egy kicsit a hangulat. És utána sorban vedeltük be 6-an az italokat, mivel Jin nem szokott velünk inni annyit. Ő egy pohárnál meg is áll, mert ha hülyeségre készülnénk, akkor ő megállít minket.
*Jin pov*
Úgy döntöttem, hogy egy gyors kaját összedobok magamnak, hogy kibírjam az egész éjszakát azzal a 6 totál részeg alkoholistával. Éppen mentem ki, mikor megláttam, hogy V húgának az ajtaja ki van nyitva. Lehet, hogy ő is megéhezett. Lementem a konyhába és majdnem dobtam egy hátast.
(Szerk. Megj: A ruhát kell csak figyelni. Sajnos nem találtam arc nélküli fotót és nem akartam kivágni a képből az arccal együtt a sapkát)
Wow! Ez Kim Min Ah? A suli lúzere? Akit állandóan megvernek a többiek? Nem! Az nem lehet! Ő lenne Taehyung húga? Aki rap-et hallgatott max-on? Odamentem hozzá és mikor észrevett, annyira megijedt, hogy hátraesett. Csak néztünk egymásra, mikor én észbe kaptam és felsegítettem. Sosem voltam az a tipikus "mindenkivel rosszfiú" stílus. Min Ah-t azért bántotta mindenki, mert kilógott a sorból azzal, hogy ő okosabb volt az átlagnál és nem tette ki mindenét. Én ezért sem vertem meg. Sokat beszélgettünk Namjoon-nal erről. Ő is ugyan azt gondolja, mint én.
-Kim Min Ah?-ő csak bólintott egyet-Te vagy V kishúga?-és erre lehajtotta a fejét. Láttam, hogy könnyek szöknek a szemébe. Valami rosszat kérdeztem volna? Végül egy nagyot nyelt és felemelte a fejét. A szemében még látni lehetett a könnyeket. Halkan suttogott.
-Elméletileg igen... Gyakorlatban közünk sincs egymáshoz...-és csak ennyit mondott. Felszaladt gondolom a szobájába. Még hallottam a szipogásokat.
És ekkor értettem meg mindent. Hogy V miért nem beszélt nekünk a húgáról... Hogy miért nem találkozhattunk vele soha... Mert szégyellte... Mert nem akarta "égetni magát" a húgával! Ezt szörnyű dolog volt tudni... De csak én tudtam róla és nem is terveztem senkinek sem elmondani... Még Taehyung-nak sem, hogy mindent tudok...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction