"Jin pov"
Csak álltunk ott, ledermedve. Most tényleg letagadta, hogy van egy húga? Hogy van egy édestestvére? Ezt nem hiszem el... Miért nem képes felfogni, hogy Ah-nak szüksége van a bátyjára! A vérszerintire! Nem lehetünk mi a testvérei! Tae-nak kéne bevallania, hogy szüksége van a húgára! Imádjuk Ah-t, nem arról van szó! Csak tényleg szüksége van Tae-ra...
-Mit... m-mondtál?...-ekkor hallottunk meg egy sírós hangot a lépcső felől. Csak ezt ne! Mind a hárman odafordultunk. Min Ah volt a lépcső tetején. Szeméből patakokban folytak a könnyek... Láttam V-n, hogy nem úgy értette. De már késő volt.
Nem tudott senki sem megszólalni. Csak álltunk és lefagytunk. Min Ah egyre jobban szipogott. Megszakadt a szívem, hogy így kellett látnom őt! Tae elkezdett felé menni, de ő csak reszketett tovább. Lenyelte a könnyeit és a bátyjára nézett. Csak még jobban remegett.
-Min Ah... Nyugodj meg... Nem úgy gondoltam...
-DE ÚGY GONDOLTAD! MAGASRÓL TESZEL RÁM!-ekkor már egész testében reszketett, mint a nyárfalevél.
-Min Ah! Figyelj rám! Szeretlek hugi! És tudom azt is, hogy ha most engedsz neki, akkor anya nagyon aggódni fog! Ugye nem szeretnéd, hogy anya aggódjon?
-N-Nem...
-Akkor nyugodj le kérlek! Nagyon rossz báty voltam! De nem szeretném ha ezentúl bármi bajod is lenne! Megpróbálok ezentúl normálisan viselkedni veled!
Min Ah leszaladt a lépcsőn és Tae karjaiba vetette magát. V is szorosan ölelte a húgát. És ekkor toppantak be a többiek. De azonnal lefagytak. Mivel a két testvér egymásba borulva sírt, így egy kicsit sokkolt mindenkit a kép. Mikor elváltak csak egymásra mosolyogtak. Szívmelengető volt őket így látni.
*V pov*
Amikor megláttam a húgomat a lépcsőn, megszakadt a szívem. Azt hiszem ilyen felvilágosodás ért. Rájöttem, hogy tényleg tennem kell azért, hogy rendes báty legyek. Szeretem a tesóm! Bárki legyen! Megérdemli, hogy legyen végre egy normális testvére! Meg kellett nyugtatnom. Nem hagyhattam, hogy megint elmérgesedjen a hangulat. Akkor anya biztosan, hogy szívinfarktust kapott volna.
Visszaemlékezés
Nagyon összevesztünk a húgommal. Anya próbálta lenyugtatni, de nem sikerült neki. Anya ordított nekem, hogy fussak be a szobámba. De nem hallgattam rá. Min Ah remegett. Nagyon. Az arcán folytak le a könnyek. Én csak ridegen néztem rá. Nem nagyon érdekelt. És ekkor tekintete elhomályosult. Elájult. 1 hétig nem ébredt fel. Az az egy hét sok mindent megváltoztatott. Az orvosok közölték velünk, hogy a húgomnak egy nagyon ritka betegsége van. Anya nagyon aggódott Min Ah-ért. Nem evett semmit és szinte csak a kórházban volt, míg fel nem ébredt az ő kicsi kis lánya. Azóta csak vele foglalkozott...
Visszaemlékezés vége
Talán ez is befolyásolt abban, hogy ilyen lettem. De most helyre akarom hozni, amit elrontottam...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction