3/ 7.

2.4K 144 16
                                    

Teljes sötétség. Ennyit látok már nem tudom, hogy mióta. Nem nagyon szeretem ezt. Nekem kell egy kis világosság. Nem akarok teljes sötétben lenni. Hiába vagyok már felnőtt. Még  mindig megijedek a sötéttől.

A lány felállt és megismételte a már jól ismert mozdulatát. Megjelent egy kép előtte. Sötét volt. Vaksötét. 14 éves voltam. Fejhallgatóval a fejemen sétáltam a kihalt utcán. Éppen váltottam volna számot, mikor meghallottam egy lány sikítást. A hang irányába mentem. Egy kihalt sikátorból hallatszott. Bementem. Éppen kerestem volna a kislányt, mikor a falhoz szorított egy kéz. Szorosan tartotta a csuklómat. Nem tudtam megmozdulni. De mikor megláttam, hogy egy részeg férfi az, megijedtem. Próbáltam szabadulni, de nem ment. Letépte rólam a ruhát és szó nélkül belémtolta magát. Én csak sikítani bírtam. Megállás nélkül folytak a könnyeim.

-ELÉG!

Ekkor eltűnt a kép. A lány hátrafordult, de mikor meglátta, hogy a földön ülök sírva, inkább visszament a helyére. Nem láttam az emlékkép végét. De nem is akartam újra átélni. Nagyon nehéz volt azok után mosolyogni. Vagy egyáltalán nem megölni magam. Mert megerőszakolt. És nekem ez volt a világ legnagyobb szégyene.

A mellettem lévő helyben immáron három szó virított. A harmadik pár pillanat alatt tűnt fel.

Ijedség

Nem akartam nagyon elgondolkozni ezeken a szavakon. Felfogtam, hogy nem juthatok mi innen. Akár tetszik akár nem.

Hirtelen a lány felállt és elém állt. A kezét nyújtotta. Felállított és odavezetett az emlékkép helyéhez. Megfogta a kezemet és behunyta a szemét. És ekkor megjelent egy fehér szoba. Benne egy ágy amiben fekszek. Kórház. Infúzióra voltam kötve. Kezeimből sok cső állt ki. Számat egy lélegeztetőgép maszkja takarta el. Lélegeztem. Vert a szívem. Éltem...

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now