5.

9.3K 472 67
                                    

Másnap mikor felébredtem mindenki körbeállt engem. Felugrottam ijedtemben és ez által sikerült leesnem az ágyról. Nem jó mikor 7 fiú néz. Amúgy sem szeretem ha figyelnek. Gyorsan felálltam és végignéztem rajtuk. Mindenki felöltözve én meg pizsamában. Kérdően rájuk néztem. 

-Miért keltettetek fel? Még csak...-ekkor láttam meg az órámat-7:40!!!! ÚR ISTEN!!! 5 percem van! Bár... úgy sem érnék be a suliba...-azzal visszafeküdtem az ágyamba és magamra húztam a fehér paplant-keltsetek fel ha esteledik! És most kifelé a szobámból! 

Hirtelen lerángatták rólam a takarót és elkezdtek nevetni. Suga megmutatta, hogy szombat van éppen. Én csak egy "ezmostkomoly" fejet vágtam. Szombaton felébreszteni háromnegyed nyolckor... kis... khm... barackok! 

-Ha nem fejezitek be, kinyitom az ablakot és mindegyikőtöket páros lábbal rúgom ki rajta!-nem vettek figyelembe. Jól van! Akkor máshogy!

Odamentem az ablakhoz, kinyitottam és visszamentem a 7 idiótához. Megfogtam Jungkook haját és odaráncigáltam az ablakhoz. Elengedtem és akkora erővel rúgtam fenéken, hogy átlendült és kiesett szó szerint az ablakon. Én tudtam, hogy nem esett semmi baja, mert már számtalanszor ugráltam ki az ablakomból. Mindig felfogott egy bokor. Most ő is ott csücsült a bokrok között, ártatlanul nézve rám. Én csak visszafordultam, mint aki jól végezte dolgát és visszafeküdtem az ágyamba. A többiek kikerekedett szemmel néztek rám.

-Most mi van?! Én szóltam, hogy kidobok valakit az ablakon, ha nem fejezitek be! Én csak beváltottam az ígéretem! 

Csak elismerően bólogattak. Láttam rajtuk, hogy valamit akarnak kérdezni.

-Mit szeretnétek kérdezni?

-Miért nem vállaltad fel, hogy V húga vagy? 

-Mert Tae szégyellt engem, mint húgát! Nem akarta, hogy köze legyen egy "lúzerhez". Szégyellte, hogy a húga nem olyan ribanc/kurva, mint a többiek!

Azzal felálltam és lementem a konyhába. Az álmot is kiverték a szememből. Főztem megamnak egy kávét és azt kezdtem el szürcsölgetni. Minden nyugalmamat kihasználtam, mert nem tudhattam, hogy mikor fog újra csend lenni a környezetemben. Szerettem a csendet. Ilyenkor belemélyedhettem a gondolataimba. Legyen az a magánéletem, suli vagy esetleg szerelem... Mert egy ideje megtetszett valaki... Csak tudtam, hogy soha nem fogja viszonozni... Ez a személy pedig...

Park Jimin

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now