Sajnálom...

2.3K 73 13
                                    

Hello Falling Angels...

Tudom... Eltűntem pár napja... Nem jövök nektek kifogásokkal... Az igazat mondom mert az a legegyszerűbb.

Van egy nagyon jó barátnőm... és neki volt egy kutyusa... Cukornak hívták. Nagyon sokat találkoztam velük... és nagyon a szívemhez nőtt az állatka. Pár napja éppen táncoltam, mikor a barátnőm felhívott. Cukrot elütötték... Alig bírt beszélni a zokogástól... Nekem pedig egyszerűenmegszakadt a szívem... A barátnőmet 9 éve ismerem... és soha nem ejtett egy könnycseppet sem... Pedig volt olyan, mikor a nevelőapja ostorral húzta a földön... Annak a lánynak 10 éve volt meg Cukor...

Átmentem hozzájuk... És akkor láttam meg a házuk előtt a barátnőmet. Sírva rogyott össze a földön... Azonnal hívni kellett a mentőket... Bevitték a kórházba... Én nem tudok hozzá bemenni... De minden nap beszélgetek vele videochaten. Minden nap kisírt szemmel hív.

Ezért nem írtam az elmúlt napokban. Szinte csak ülök egész álló nap a szobámban és bámulok magam elé. Ezt a kis helyzetjelentés szerűséget is nehezemre esik megírni.

Annyit szerettem volna, hogy egy ideig még láthatatlan leszek... Szavazok azokra a sztorikra amikre szoktam, de ne várjatok többet... Örülök annak ha a telefonomat meg tudom tartani, mert úgy remegek...

Sajnálom Falling Angels... De egy komoly szünet következik. Mindenben...

Angel

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now