2. évad/ 13.

3.1K 180 30
                                    

Lassan, de szenvedélyesen csókolóztunk. Mikor levegőhiány miatt elváltunk mélyen a szemébe néztem. Azokba csillogó, mogyoróbarna szemeibe. Nem tudtam megállni. Rátapadtam az ajkaira. Ő sem tétovázott. Rögtön kapott az alkalmon és vadul hívta táncba a nyelvemet. Úgy hasonlít a másik Yoongi-ra! Ugyan olyan jó a csókja! Úr istenem! Hogy lehet valaki ilyen észveszejtően jó?! Csak élveztem a csókot. De egyszer a gyomromban is megereztem valamit. És ez nem az a fajta pillangószárnyalás volt. Ez valami fájdalmas. És pár pillanat múlva megéreztem a vér rozsdás szagát. Elváltam Suga-tól, aki egy tőrt szorongatott a kezében.

Nem bírtam megszólalni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem bírtam megszólalni. Sem pedig megmozdulni. Láttam, hogy Suga felkel rólam és egy gúnyos mosolyt villant. Majd elfordul és kárörvendően nevet. Mikor én kinyögtem egy "Miért?" szócskát, ő csak hátrafordult és mosolyogva válaszolta:

-A tűz angyala ereje csak egy lényben maradhat meg! Arra játszottam mindig, hogy megkaphassam az erődet és, hogy megbízz bennem! Soha nem szerettelek! Egy senki vagy számomra!

Megállíthatatlanul folytak a könnyeim. Hogyan tehette? Én pedig megbíztam benne! Hogyan lehettem iylen naiv?! Csak az erőm kellett neki! Hihetetlen!

-Ha a bátyáim ezt megtudják...

-A bátyáid nem fognak megtudni semmit! Elég ha annyit mondok, hogy öngyilkos lettél mert összevesztünk! Már is elhitték! Es most ha megbocsájtassz! A viszont nem látásra!

Azzal elhagyta a szobát. Otthagyta az agyon a tőrt. En csak sírtam. De éreztem, hogy a szemem egyre súlyosabb. Lassan csukódtak le a szempilláim. Itt a vég...

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now