Már összepakoltam mindent. Vagyis a közös holmikat itt hagyom és csak a teljesen saját dolgaim mennek velem. Suga is segített nekem. Nem tette szívesen, de azt mondta, hogy amíg én boldog vagyok, addig neki is jó. De azt is hozzátette, hogy nem enged el engem szívesem, mert hiányozni fogok neki. Nekem is hiányozni fog!
Beszálltam a kocsimba és elhajtottam. Amíg le nem fordultam a sarkon, láttam, hogy ott állt és nézett. De ennek is egyszer vége kellett, hogy legyen. Nem volt nagyon jó otthagyni őt, de kell egy kis szünet. Nem hisztiztem. Most jött ki rajtam az elmúlt idő stressze és fájdalma.
Mikor odaértem a bátyámhoz, nem akartam hinni a szememnek. A bátyám mosolyogva üdvözöl engem. Teljesen megváltozott.
Mindenki leszedette a tetoválásait? De olyan szexi így! Komolyan! Ha nem a batyám lenne és nekem nem lenne ott Yoongi, simán ráakadnék!
Odaszaladtam V-hez és megöleltük egymást.
-Nagyon sokat változtál húgi! Olyan szép lettél!
-Köszi! Te sem panaszkodhatsz!
-Köcce! De gyere be! Meg ne fázz itt nekem!
-Okés!
Bementünk mire megláttam 5 kíváncsi embert a bejárati ajtónál. Azonnal a nyakamba ugrottak. Mindenki leszedette a tetoválását. Olyan szexik lettek! De nem volt sok időm, mivel azonnal beterelt a bátyám a szobámba. Teljesen átalakították.
Nagyon tetszik! Azonnal bevetettem magam a hatalmas ágyba. Nagyon puha! A bátyám csak kuncogott rajtam. Én csak felnéztem és bemutattam neki. Őt ekkor elkapta a röhögőgörcs. Elment és rámcsukta az ajtót. Én csak pihentem az ágyon. Hirtelen csörögni kezdett a telefonom.
Ő volt a kijelzőn. Még régebben csinálta ezt a képet és beállította nekem. Nem tudtam, hogy felvegyem-e. Nem akartam, hogy nagyon sokat beszéljünk. De ha valami baj történt vele, akkor fel kéne vennem.
A döntésem pedig....
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction