Lefagytam. Tényleg egy agyturkászhoz akar vinni? Tudja, hogy utálom az ilyeneket. Mégis kimondta. De miért? Miért akar engem dokihoz küldeni? Nem vagyok elmebeteg. Sem pedig pszichopata.
Feléfordultam és kérdő tekintettel néztem rá. Ő halál nyugodtan állta a tekintetemet. Egy pillanatra megráztam a fejemet és lehunytam a szemem. Mintha rosszul értettem volna. Pedig nagyon is jól.
-Bocs. Biztos rosszul hallottam. Azt értettem, hogz dokihoz akarsz küldeni. De nyilván nem ezt mondtad...
-Jól hallottad. Egy pszichológus sokat tud segíteni a dologban
-Milyen dologban?
-Eun elvesztésében...
-Megint témánál vagyunk Yoongi! Miért emlêkeztetsz? Tök jól elvoltunk eddig! Nem akarok emlékezni rá!
-Kicsim... Míg kómában voltál én is jártam hozzá... Segíteni akar! Az én kedvemért tedd meg, hogy elmész!
-Jóh... De csk is a te kedvedért!
Muszáj voltam neki engedni. Addig úgy sem hagyott volna békén. Talán tényleg tud segíteni egy doki... Végül is az a munkája, hogy segítsen az embereknek... Talán nem is olyan rossz ötlet... Lehet, be fog válni ez az egész... De az is lehet, hogy pont az ellenkezője lesz...
*Yoongi pov*
Meg tudtam fűzni. Mondta a doktor, hogy Min Ah-t is szívesen fogadja. Tényeg egy nagyon kedves nőről van szó. Mikor Ah haldoklott, ő segített nekem átvészelni ezt az egészet. Az unokatesóm párja. Igen. Jiwoo nem a fiúkat szereti hanem a lányokat. A nő meg biszexuális. Nagyon jól el lehet vele beszélgetni. Remélem jól ki fognak jönni Min Ah-val...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction