3/ 18.

2.2K 130 33
                                    

-Ah... Játszol velem?

-Amina... Dolgoznom kell!

-De mindig dolgozol! Játsz velem kérlek!

-Yoongi játszik veled!

-De őmár uncsi! Veled akarok játszani!

-Mit játszunk Amina?

-Babázzunk! Te leszel a hercegnő, én pedig a tündér!

Azzal a kezembe nyomott egy Barbie babát. Én csak lehunytam a szemem és próbáltam nem bunkónak lenni. Kezdődjön a játék!

*Yoongi pov*
Még aludtam, mikor egy sikoly-t hallottam meg. Azonnal kipattantam az ágyból és lerohantam a nappaliba. Mint kiderült Amina sikongatott. Mivel Min Ah éppen halálra akarta csikizni. Én csak elmosolyodtam rajtuk. Nekidőltam az ajtófélfának és csak legeltettem a szemem a 2 lányon. Nagyon megszerettem Amina-t. De Min Ah-nak nem akartam elmondani, hogy miért is van itt. Minden meg volt tervezve aznap.

Odamentem hozzájuk és Ah-t kezdtem el csikizni. Ő azonnal hátrafordult, de mikor realizálta, hogy csak én vagyok egy csókot nyomott a számra. Pár pillanat alatt szenvedélyes csókká vált a kis csók. Már lassan 2 hete nem voltunk együtt Ah-val. Úgy hiányzik...

Ah eltolt magától. Odasuttogta a fülembe.

-Majd este Édes! Itt van a kicsi!

Odafordult Amina-hoz és tovább játszottak. Én is odafordultam. VOLNA ha Amina nem dönt úgy, hogy engem kirekesztenek a játékból.

-Yoongi! Nem nézheted!

-Miért nem nézhetem?

-Mert uncsi vagy!

Ekkor Ah elnevette magát.

-Látod Édes? Uncsi vagy!

-Nehogy ezért büntit kapj este!

-Milyen büntit kap Min Ah?

-Min Ah is tud rossz kislány lenni. És ekkor én is megbüntetem. Nem bántom őt!

-Engem is! Engem is!

-Nem lehet! Csak Min Ah-nak lehet ilyen büntije!

Ekkor Amina ásított egy nagyot. Min Ah felkapta a kislányt és felvitte a szobájába.

5 perc múlva csak a feleségem jött hozzám. Leült mellém és ásított egy nagyot. Én csak egy csókot nyomtam a nyakára. Felmentünk a hálóba. És onnantól mindenki tudhatja, hogy mi történt...

BUÉK mindenkinek!

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now