Hívjam vagy ne hívjam? Itt állok a konyhában és gondolkozok azon, hogy felhívjam-e a bátyámat. Úgy döntöttem, hogy mégis csak felhívom... ha már bem találom a whisky-t... (OfficalJesus 😂)
-Szia Húgi!
-Szia Tae!
-Mibe keveredtél megint...
-Semmibe miért?
-Azért mert akkor szoktál Tae-nak hívni ha a rendőrségről kell, hogy kiszabadítsalak
-De jól ismersz már bátyó! De most nem azért hívlak! Nem találok valamit!
-Mit nem találsz Tündérborsó? (Sygesngster 😂😂)
-Ha még egyszer ilyennek hívsz, kinyúvasztalak! Amúgy meg nem találom a whisky-t! Hol van?
-Nincs otthon!
-Rosszul hazudsz! Szóval a felsőpolcon a konyhában?
-Igen...
-Legalább így nem kell, hogy kikötözzelek az ágyhoz, mert az olyan KAWAII! ( vagesz_csaj69 😂😂)
És azzal le is tettem a telefont. A kezembe vettem egy kristálypoharat és kiöntöttem az italt amit megtaláltam. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Tudni kell, hogy a bátyámnak egy ÓRIÁSI plazmatévéje van.
Kapcsolgattam a TV-t, mikor ráakadtam egy csatornára. Egy pszichológus foglalkozott egy adott témával. Mivel tanultam egy kis szpichológiát így érdekelt. És a téma pedig a válas volt. Azonnal lefagyott a vigyor az arcomról. Amilyen gyorsan csak lehetett elkapcsoltam egy másik adóra. Az egy szerelmes film volt. De pont annál a résznél tartottak, mikor a csávó megcsalja a nejét. Ez is kiesett! Akkor legyen egy természetfilm! Igen! Az mi dig eltereli az ember figyelmét. De amikor oda is benéztem, éppen a kan kergette el a nőstényt a háztól. Úr isten! Miért kell mindennek ilyennek lennie?! Gyorsan a telefonomért nyúltam és tárcsáztam Yoongi-t. 2 csengetés után fel is vette.
-Min Ah?
-Yoongi! Sajnálom, hogy nem vettem fel! Csak...
-Nyugi. Semmi baj. Csak hiányoztál és azért hívtalak, hogy minden rendben van-e
-Igen. Minden a legnagyobb rendben. Veled valami rossz történt?
-Velem sincs semmi különös. Pihenek a franciaágyban egy szál boxerben
-Tényleg? Én meg egy tiszta csipke fehérneműben hajolgatok...
-Basszameg Min Ah!
-Ebben mindig én nyerek Édes! De most leteszlek! Szia!
-Szeretlek!
És bontotta a vonalat. Én csak lefagyva ültem a kanapén. Az elmúlt időben nem mondott nekem semmi ilyet...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction