3/ 2.

2.8K 168 17
                                    

Mikor kinyitottam a szemem egyrészt kiégett a retinám. Miért kell azt a kibaszott... akarom mondani... azt a barack függönyt elhúzni...

Igen. Megfogadtam, hogy nem káromkodok a terhesség alatt. Olvastam valahol, hogy ha káromkodok, akkor a baba is ezt tanulja el és nem szeretném ha a gyermekem annyit káromkodna, mint én. Megtanultatom a saját hibám elkerülését a gyermekemmel. Ez a legjobb dolog! (Irónia most is szerepet játszik) Suga, Jin és Namjoon beparancsoltak egész napra az ágyba. Nem is engednek ki. Hogy ezt honnan tudom? Mivel V ott áll egész nap az ajtóm előtt. Vagyis inkább V, Jungkook, J-Hope és Jimin. Nos igen. Jimin-t is beállították őrnek. Ne értsétek félre. Már nem annyira haragszok rá. Beismerte, hogy nagyon nagy fasz volt velem szemben és... már megint káromkodtam... Bocsi baba! Tudom, hogy nem tudod, hogy miért, de majd később ez a javadat fogja szolgálni! Szóval... Jimin belátta, hogy nagyon nagyon butus volt és bocsánatot kért. Ennyivel nem intézte el, mert utána már a régi Jimin lépett érvénybe. Ugyan úgy segített és mellettem volt. Oké. Egy kicsit már megbékéltem. De még mindig kicsit tartózkodok Jimin-től. Nem észrevehetően, de azért ő is tudja, hogy nem felejtem el azt olyan könnyen. Meg is érti szerintem, hogy miért. 

Elkezdtem egy videonaplót is készíteni a kicsinek. Hogy majd mikor valamiben tanácstalan és én sem tudok rá válaszolni, akkor majd visszanézzük ezeket a videokat. Tényleg! Mára is el kéne kezdenem! Elővettem a laptopomat és bekapcsoltam a kamerát. 

-Hello! Na szóval! Életre szóló tanács kicsim! Ha terhes vagy, akkor csak nekem szólj, mert ha apád tudomást szerez az állapotodról, akkor az ágyadba fog zárni! Tapasztalat! Mikor te még itt vagy-mutattam a hasamra-akkor én is be vagyok zárva a szobámba! Úgy hogy sok sikert Kicsim!

Kikapcsoltam a kamerát és lementettem a pendrive-omra. Mindig úgy szoktam kijelentkezni, hogy "Sok sikert Kicsim!" Nem tudom miért. Csak megérzés! És ekkor lépett be Yoongi. Karba tette a kezeit és szigorú tekintettel méregetett.

-Szóval csak az anyjának szóljon?! Hogy én mennyire le vagyok most már szavazva! Eddig jó voltam! Most meg, hogy a Kicsi ott van én már nem is kellek! El is megyek!-sóhajtott drámaian. Én csak hozzávágtam egy párnát. Ő odajött hozzám és egy puszit nyomott a hasamra. Utána az ajkaimat kényeztette párnáival. 

-Szeretlek!

-Én is téged Kicsim! Tudod mit? Ma elviszlek egy különleges helyre! Okés?

-Oké! De akkor menjünk is! Tudod, hogy türelmetlen vagyok! És a baba is türelmetlen!

-A baba azt sem tudja, hogy ki vagyok!

-De tudja! Nagyon okos baba! Megkértem tegnap, hogy ne rúgjon olyan erősen, mert az nekem fáj és azóta mindig figyel arra, hogy ne rúgjon túl erőset!

-Szóval azt is tudja, hogy lesz egy testvére is?

-Majd ha te szülöd meg Édes!-azzal otthagytam a szobában.

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now