-Eomma! Hol van a hajlakk?!
-Amina! Mondtam! A mosdó mellett!
-Köszi Eomma!-nyom egy puszit az arcomra.
Nos mit is mondjak... Amina 16 éves lett. Mi, Yoongi-val tökéletesen megvagyunk. Csak Yoongi egy kicsit idegbeteg. Ma van az első estéje Ami-nak, hogy a barátjánál "alszik". Hozzá kell tenni, hogy a barátja egy rapper akivel 5 éve együtt vannak. Kim Jin Soo-azaz Mike- 14 évesen híres rapper lett. Emellett egy végtelenül tisztelettudó, kedves és hűséges fiú. Csak itt van Yoongi... aki túl aggódja az egészet. De ma én is le fogom foglalni őt.
-Amina! Az túl kivágott! Vegyél fel valami mást!
-De Appa! Nem vehetek fel egy garbót!
-Mert? Nem fogsz úgy kinézni mint egy prostituált!
-Amina! Ne hallgass apádra! Az én véleményem számít! Szerintem tökéletes vagy!
-Köszi Eomma!-ekkor megszólalt a csengő.
-Kinyitom én! Te addig vedd fel a pulcsid!
-Okés!
Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam azt. Előttem állt meg Mike. Azonnal kivette a zsebéből a kezét és meghajolt. Én csak elmosolyodtam.
-Jó estét Min asszony! A lányát szeretném elvinni!
-Szia Mike! Gyere be! Ő is mindjárt jön!
Betessékeltem az ajtón. Yoongi már ott állt az előszobában szigorú tekintettel.
-Ha meg mered bántani a lányom megkereslek és kiheréllek. Értve?
-Ha megbántom a lányát Min úr akkor én herélem ki saját magam!
Én csak elmosolyodtam. Ekkor jött le Amina a lépcsőről. Odasétált Mike-hoz és átölelték egymást. Yoongi megfeszült. Én csak megsimítottam a mellkasát.
-Gyerünk fiatalok! Menjetek!
Kimentek az ajtón. Én szembe fordultam Yoongi-val.
-Ne félj! Tudod, hogy jó ember ismerő vagyok! Rendes srác!
-Oké... de nekünk is kell egy jó este!
Ekkor nekinyomott a falnak....
És a többi már nem tartozik csak ránk. A lényeg, hogy Amina és Mike boldog volt és később összeköltöztek. Mi Yoongi-val a mai napig is együtt vagyunk. Boldogan. És mint látható. Mindenki megtalálja a boldogságát. Még egy beteg lány is. Pont mint én. Ez lenne az én történetem. És nem változtatnék semmit rajta.
-----------------------------------------------------------
Hello Falling Angels!
Nos... elérkeztünk a sztori teljes végére. Remélem tetszett nektek! Szeretném ajánlani nektek a My Demons-t! Meg találkozni fogunk de addig is.
Legyetek csábítóak!
Angel
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction