Egy szemhunyásnyit sem aludtam tegnap. Csak bámultam a plafont vagy sírtam. Nem tudtam kiverni a fejemből, hogy Yoongi miattam van kórházban. Miért kellett viszonoznom a csókját? Akkor nem lennénk ilyen helyzetben most sem! De nekem mindent el kellett szúrni! Miért is ne?! Miért kellett nekem pont Yoongi-t ilyen helyzetbe sodorni? Hisz szeretem! De mégsem. Mert aki igazán szeret valakit, az nem küldi kórházba. Lehet, hogy meg kell majd műteni... vagy még rosszabb... bár azt kétlem, mert max. csak az orra tört be, meg a szeme alatt egy kicsit feldagad majd.
Nagyon haragszok V-re! Miért kellett így neki esni Suga-nak?! Nem lehetett volna megbeszélni higadtan! Á nem! Az úgy túl egyszerű lett volna! Halálra kellett verni szegénykémet! Oké! Értem, hogy Tae csak félt engem, de akkor is! A legjobb haverja! És most pedig kórházban fekszik miatta! Meg miattam... Olyan balfasz!
*V pov*
Egy hatalmas nagy balfasz vagyok! Megütöttem Hyung-ot... De nem akarom, hogy a húgomnak bármi baja is essen! Vagy megbántsák! Elég szörnyűséget átélt már így is! Nem kell még több nehézség neki az életébe! Csak hogyan tudnám megoldani, hogy ne érje olyan csalódás... Meg van! Kitaláltam! Ha Yoongi megbántja akkor összetörik. De ha nem is fognak beszélni, nem bánthatja meg! És ha nem beszélnek, akkor nem is kell látniuk egymást! Vagyis! Mostantól meg van tiltva, hogy a húgom Yoongi-val találkozzon! És összehozom Ah-t Jimin-nel. Mert ő nem bántaná meg a húgom! Ismerem jól! Szóval. Yoongi ki, Jimin be és Ah boldog lesz! Én pedig örülhetek a húgom boldogságának. Ez a legjobb ötlet amit valaha kitaláltam! Ilyen egyszerű az egész! Még régebben mondták, hogy a szerelmet lehet szabályozni! És én szenttül hiszem!Ha tudtam volna, hogy közel sem így van....
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction