Yoongi kezelésbe vette a nyakamat. És mikor a kulcscsontomhoz ért erősen megszívva azt. Ez belőlem egy halk nyögést csalt elő. Kezeimet bevezettem a pólója alá és körberajzoltam a kockáit. Ezután megfogtam a pólója szegélyét és lehúztam róla a zavaró anyagot. Dereka köre fontam a lábaim és hagytam, hogy oda vigyen ahova csak akar. Az ágya felé vettük az irányt. Célba vette ajkaival az enyémeket és közben ravaszul csatolta ki a melltartómat. Lehúzta az anyagot és melleimet kezdte el izgatni. Én halk nyögésekkel és sóhajokkal adtam a tetszésemet a tudtára. De neki ez sem volt elég. Lejjebb kalandozott a kezeivel és egy rántással lehúzta rólam a bugyit. A pántok amik tartották a ruhát, elszakadtak. De nem nagyon érdekelt. Csak Yoongi volt a középpontomban. Hirtelen egy hangos nyögés hagyta el a számat, mivel Yoongi az egyik ujját belém helyezte. Aztán jött a második és a harmadik. Tökéletes ujj technikája van!
-Yoongihh.... énnh... minhjárthh....
És nem kellett több. Elélveztem. Yoongi kihúzta belőlem az ujjait és lenyalta azokat. Csibészes mosoly jelent meg az arcán. Majd letörlöm én azt a mosolyt! Megfordítottam helyzetünkön és végig kezdtem csókolgatni a felsőtestét. Aztán, mikor az utolsó kockájával is végeztem, kikapcsoltam az övét és eltávolítottam róla a nadrágot. Hamar lekerült róla az alsónadrágja is. És ekkor megláttam mmeredező férfiasságat. Én csak elmosolyodtam.
-Hello kicsi Yoongi! Remélem még találkozni fogunk párszor!
-Persze, hogy találkozni fogtok! Legalább...
Nem tudta befejezni a mondatot, mert végig nyaltam teljes hodszán és bekaptam méretes becsességét.
*Egy órával később*
Kimerülve borultam Yoongi mellé az ágyban. Isten ez a srác! Csak kár, hogy nem maradhatok! Felkeltem az ágyból és megkerestem a szétszakított ruhámat. Nem volt annyira vészes. Yoongi kérdőn fogta meg a kezem.-Kiszöktem az ablakomon
-Akkor mész is?
-Sajnálom Yoongi! De ha lenne kedved...
-Ez milyen kérdés volt? Persze! Ilyen szopást egy kurva sem tudna produkálni!
-Nekem most már tényleg mennem kell!
-Jó éjszakát Hercegnő!
-Jó éjszakát!
Azzal kimentem a házukból és a miénkhez vettem az irányt. Mikor odaértem, felmásztam az ablakomig és beugrottam rajta. Átöltöztem pizsamába és lefeküdtem aludni. Szeretlek Yoongi!
*Suga pov*
Szeretlek Min Ah!Hello Falling Angels!
Mint láthatjátok a 30. rész is eljött. De még koránts sincs vége a sztorinak! A fenti videóhoz meg erősen ajánlom a fülest, ha több ember van rajtatok kívül a környezetetekben.😙
Addig is legyetek csábítóak!Angel
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction