2. évad/ 15.

3.1K 198 33
                                    

-Szia Édes! Haza jöttem!

Bezártam az ajtót és mire megfordultam egy mosolygós Suga állt előttem. De most valami más volt. Öltöny és nyakkendő volt rajta. Ezt valamiért nem tudtam megérteni. De mikor a nappalinkból kijött egy szőke kiscsaj, akkor már kezdtem egy kicsit aggódni. Gondolom Yoongi ezt észrevette és ezért jött oda hozzám egy csókra. A lány csak mosolyogva figyelt minket.

-Kicsim, bemutatom neked Jiwoo-t. Jiwoo, bemutatom neked a feleségem, Min Ah-t! Nekem most fel kell mennem valamiért, de mindjárt jövök le. De addig üljetek le a nappaliba!

Bementünk a szobába és egymással szemben foglaltunk helyet. Én csak végigmértem. Nagy mellek, nagy fenék, bot lábak, lapos has, festett platinaszőke haj. Fúj.

-Ha szabad megkérdeznem te ki vagy?

-Mint Yoongi is mondta, Jiwoo vagyok. Az új titkárnő!

-És mit keresel itt a férjemmel KETTESBEN?!

-Csak... beakartam mutatkozni magának! Yoongi nagyon sokat mesélt magáról!

-Szóval sok időt töltessz vele?

-Igen. Elég sokat! Beszélgetünk, nevetgélünk...

-Megöleltétek már egymást?

-Persze! Még kaptam is egy puszit tőle!

Ekkor a kétszeresére nyílt a szemem. Pusziszkodnak?! De azt csak velem szokta csinálni! Pont ekkor jött le Yoongi is. Kezében egy üveg pezsgővel. Meg még 3 pohárral. Mikor leült Jiwoo mellé, ismétlem JIWOO MELLÉ, én felálltam és egy gúnyos mosolyt vetettem rájuk.

-Bocsi, de túlságosan fáradt vagyok most ehhez! De azért ti mulassatok jól! Ha már úgy is olyan jól kijöttök! És mellesleg. Jiwoo! Köszi, hogy leváltottál a helyemről!

Azzal ott is hagytam őket. Nem akartam tovább ott lenni. Az a lány tökéletes! Én meg... ez vagyok. Lehet, hogy Yoongi megcsal? Nem! Az nem lehet!

Befeküdtem az ágyba és elaludtam. Nem érdekelt, hogy még ruhában vagyok. Csak aludni akartam.

*Yoongi pov*
Vajon mi lelhette Ah-t? Mindig kedves szokott lenni mindenkivel! De most... mintha nem is ő lett volna...

-Yoongi... szerintem beszélnetek kéne Min Ah-val! Nem akartam zavarni!

-Nem zavarsz Jiwoo! De mondtál neki valami olyat, ami félreérthető lett volna?

-... Az lehet hogy félreértette amit mondtam neki!

-Mit mondtál?

-Azt hogy attál egy puszit az arcomra... de én nem úgy gondoltam!

-Tudom! Nyugi!

-De ha most emiatt fogtok haragban lenni Ah-val, akkor én nagyon szomorú leszek!

-Ne legyél szomorú Jiwoo! Az unokatestverem vagy!

De el is ment. Nagyon kedves lány! De az unokatestvérem! Azért adtam neki a titkárnői posztot, mert el akarom vinni Ah-t egy nyaralásra! És mivel ő éppen munkát keresett, így nekiadtam!

Felmentem Ah-hoz. Már az ágyban feküdt. Aludt. Én csak mellé feküdtem. Átkaroltam és a fülébe súgtam.

-Szeretlek

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now