Ma van 2 hete, hogy Suga átfestette a haját és, hogy Amina elmesélte a múltját. Meg kell, hogy mondjam, megkedveltem a kiscsajt. Jó vele játszani, beszélgetni és mesét nézni. Mivel hosszú, barna haja van, így be tudom neki fonni. Mindig megcsinálom és lefotózom.
A harmadikra vagyok a legbüszkébb. Háromnegyed órán át fontam a haját. Addig ő nézte a mesét. Néha nekem is odaszólt, hogy húzom a haját. Én csak egy kicsit lazábbra vettem a fonatot és csináltam tovább a cselekvésemet. Mikor készen lettem vele, nem volt szívem kibontani, így megmutattam neki a tükörben és megbeszéltük, hogy így marad a haja, míg ki nem bontódik magától. Ez nem fog egyhamar megtörténni, mert direkt úgy csináltam meg.
Már nagyon régen gondolkoztam, hogy én is átfestetem a hajam, valami extrémebb színre. Meg akartam vele lepni Yoongi-t, úgy hogy még Amina-t sem avattam be a részletekbe. Ma egész napra be kellett mennie Suga-nak a céghez, szóval Ami-val bementünk a fodrászhoz.Annyit kértem, hogy legyen egy extrémebb szín a hajamban. A többit már rá bíztam. Be volt kötve a szemem, hogy még véletlen se lessek. 2 órán át csinálták a hajam, de végül kész lett. Mikor belenézhettem a tükörbe, majdnem lefordultam a székből.
Ez nagyon tetszik! Pont ilyen fajtát képzeltem el!
Megköszöntem a fodrásznak és odaadtam a fizettségét. Ezután Ami-val elmentünk vásárolni. Nagyon sokat segített nekem ez a kislány! És aztmondta, hogy élvezte is! Neki is vettünk ruhákat. Olyan cuki volt benne! És neki is eszméletlenül tetszett! Mikor kiválasztottuk az ő ruháit, átmentünk abba a boltba, ahol nekem találhattunk cuccokat.
Negyed óra próba után, megtaláltuk a tökéletes ruhát.
-Ez nagyon csini!
-Köszi Ami! De siessünk haza! Meg szeretném lepni Yoongi-t.
Amilyen gyorsan csak tudtunk haza siettünk. Szerencsére Suga még nem volt otthon, így nyugodtan leülhettünk TV-zni. De amint bekapcsoltuk a készüléket, már nyitódott is az ajtó, ami azt jelentette, hogy drága férjem hazaért. Mosolyogva fordult be a nappaliba, de mikor meglátta a hajam, kefagyott a mosoly az arcáról. Én csak tovább mosolyogtam. Ekkor szólalat meg Amina is.
-Szeretlek titeket!
És ekkor egyszerre válaszoltuk.
-Mi is téged Ami!
Mind a hárman nevetésben törtünk ki. Talán több ideig is itt maradhatna ez a pici lányka.
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction