-Tessék?
-Yoongi csak kihasznál...
-Miért hinnék neked Jimin?
-Ha nekem nem hiszel, akkor nézd meg a tegnap előtti este készült képeket!
A szemem elé tolt 2 képet. Mind a kettőn Yoongi volt, egy szőke ribanccal. Az egyik képen smárolták egymást, a másikon pedig már mentek szobára. Éreztem, hogy szemeimben könnyek gyűlnek. Nem hiszem el! Hogyan tehette ezt?!
-Azt mondta ma... hogy fontos... vagyok... neki...
-Mindenkinek ezt mondja. Aztán megfekteti és elhagyja őket. Sajnálom, hogy tőlem kellett, hogy meg tudd!
-Miért foglalkozol velem ennyit Jimin?
-Mert nekem tényleg fontos vagy! És az is maradsz! Az elejétől kezdve tetszettél nekem! Tudom, hogy mindent elszúrtam, de szeretném, ha újrakezdhetnénk!
És az ajkait megéreztem az enyéimen. Azonnal viszonoztam és belementem a játékába. Valahogyan fura volt. Nem volt olyan mint Suga csókja. Mikor elváltunk, Jimin az én tekintetembe fúrta az övét.
-Kim Min Ah! Leszel a barátnőm?
-Igen!
-Mi van?
Az ajtó felé kaptam a tekintetem. Suga állt ott. Telkesen le volt törve.
-Mi van Yoongi? Fáj, hogy engem nem használhattál fel csak szexre?
-Te miről beszélsz?
-Jaj ne játszd itt az ártatlant!
Azzal odamentem hozzá és pofon vágtam. Közben odasuttogtam neki.
-Mindent meg fogok írni. Ne aggódj nincs semmi baj!
Ő csak megfordult és kiment a házból. Én odamentem Jimin-hez és adtam az arcára egy puszit.
-Nagyon elfáradtam. Szólj a többieknek, hogy elmentem aludni! Jó éjt!
-Jó éjt!
Felmentem a szobámba és azonnal a telefonomat vettem a kezembe.
Szia...
Hello! Megint meg akarsz pofozni?
Sajnálom Yoongi... de meg volt rá az okom!
És engem is beavatnál abba az okba?
Jimin azt akarta bemesélni nekem, hogy csak kihasználsz és mutatott 2 képet. Persze én nem hittem neki
Akkor miért csókoltad meg?
Mert így tudtam vele elhitetni mindent
Tudod... akkor is szar érzés!
Sajnálom...
Semmi baj. Az a lényeg, hogy meg tudtuk beszélni! De hogyan tovább?
Elhitetjük velük, hogy haragszunk egymásra és amikor már meguntuk, felfedjük az egészet
És mi van ha Jimin közben beléd szeret?
Szophatja! Hazudott! És amúgy is! Nekem csak te vagy!
❤❤
❤❤
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction