-Szeretnék egy babát!
-Most?
-Egy hét múlva már terhes akarok lenni a kisbabánkkal!
-Várjál egy pillanatot! Az nem úgy megy ám! Arra nekem is fel kell készülnöm egy gyerekre!
-Vártunk eleget! Terhes akarok lenni Yoongi! Nem akarok többet várni ezzel!
-Kicsim. Mindennek eljön az ideje! Megígérem neked, hogy teherbe foglak ejteni! De ne most! Nem a legalkalmasabb időpont! Oké?
-Jól van... De ha nem ejtessz teherbe, akkor válni fogok!
-Megígérem neked! És ha cigizni mersz, büntit kapsz!
-Milyen büntit Apuci?
-Mit mondtál?
*Yoongi pov*
Ahogy kimondta azt az elnevezést, már begerjedtem rá.-Mit mondtál Kicsim?
-Mi a baj Apuci?-hozzám simult és a férfiasságomat kezdte a kezével izgatni. Basszameg!
-Játszunk Babygirl?
-Igen Apuci!
-Akkor ismertetném veled a szabályokat!
1. Nevezz mindig Apucinak!
2. Csak az enyém vagy és mással nem beszélhetsz rajtam kívül!
3. Fogadj szót Apucinak!
4. Ha rossz leszel, akkor bünti jár!
5. Nem emelheted fel a hangod velem szemben! Azért bünti jár!
Érthető Babygirl?-Igen Apuci!
Belemarkoltam a fenekébe, mire ő egy kicsit megugrott. Én csak elmosolyodtam.
-Akarod Apucit?
-Igen!
-Igen ki?
-Igen Apuci!
-Jól van Babygirl! Apuci boldoggá tesz!
Felkaptam a derekamra és az ágy felé vittem. Ott óvatosan letettem és föléhajoltam. Felgyűrtem rajta a pólómat és egy mozdulattal megszabadítottam az anyagtól. Így rálátást nyerhettem a fehérneműjére.
-Készültél Apucinak?
-Igen Apuci! De kérlek folytasd amit elkezdtél!
-Jól van Babygirl!
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction