7

790 38 1
                                    

Czwartek... Dzisiaj idziemy do Amie aby zrobić próbę generalną. Zaprosiliśmy też chłopaków. Chcemy aby ocenili nasz poziom. Mamy nadzieję, że im się spodoba...

Szkoła jest taka nudna... Nauczycielka wzięła mnie do odpowiedzi... A że wczoraj nie chciało mi się uczyć to nie umiałam... 4 dzień szkoły i już pierwsza jedynka. Zapowiada się nieźle.

Wyszłam z klasy przeklinając pod nosem. Typowa ja... Mój telefon co chwile wibrował...

Od Idiota:
Hej piękna :*

Od Idiota:
Spotkamjmy się

Od Idiota:
Po szkole w parku obok twojego domu

Od Idiota:
Mam nadzieje, że przyjdziesz...

Teraz przeklinałam na głos...
Nic nie odpisując zablokowałam jego numer. Miałam go już dość. W szkole cały czas mnie zaczepiał, trzymał za rękę i prowadził do ich bazy ale zawsze chłopaki mnie ratowali... Cieszę się, że mam takich przyjaciół...

Na każdej przerwie, na każdej lekcji, a nawet w toalecie byłam okrążona chłopakami, czułam się jak gwiazda. Zero prywatności... Ale wole ich towarzystwo niż Lucka on jest nieobliczalny...

Dowiedziałam się, że ten konkurs jest w tą sobotę. Niby organizowany przez szkołę ale główna nagroda to 5 tysięcy złotych... Nieźle...

Razem z Amie i Mindy wybraliśmy ten sam utwór co do filmiku. Tylko on jest tak perfekcyjnie dopracowany ( skromnie mówiąc ).

Chłopaki byli wniebowzięci naszym występem... Alan zaproponował nam pomoc w montażu filmiku. Kto jak kto ale on to w te klocki jest najlepszy. :))

Po próbie, oczywiście zakupy... Chodziliśmy po sklepach chyba ze 4 godziny? Jakoś tak... Ale warto było. W filmiku wystąpimy w krótkich czarnych spodenkach, białym crop topie i złote superstary. Postawiliśmy na minimalizm i wygodę.

Wróciłam do domu, zjadłam kolację, pogadałam z Lisą... Długa kąpiel, i drama... W końcu zasnełam z Yoongim przy boku.

ZRANIONA?//BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz