Dzisiaj na trening zabieram Amie. Wspominałam dużo o niej dziewczynom. One po prostu kazały mi ją zabrać ze sobą. Mam nadzieje, że ją polubią.
- Hejka! To jest Amie. Amie to jest Black Pink. Chyba nie muszę ci je przedstawiać. - zaśmiałam się.
- Ha ha... No nie... Aa tak... Amie.- podała rękę każdej z dziewczyn.Po miłym powitaniu, zrobiliśmy rozgrzewkę.
- Co powiecie na random play dance?- zaproponowała Amie, na co wszystkie się zgodziłyśmy.
Puściłam moją ulubioną playlistę i zaczełyśmy tańczyć. Wszystkie.
- Eeee? Przepraszam... - zapytała jakaś dziewczyna. Blondynka, na oko 20 pare lat.
- Cześć!- odezwała się Rose.
- Nie przeszkadzam?- zapytała przytulając się do Rose.Stałam i patrzyłam się na blondynkę. Przypomina mi kogoś, ale nie wiem kogo... Nie znoszę tego uczucia
- My się chyba nie znamy. Jestem Alice. Starsza siostra Rose. - powiedziała blondynka.
- Ja jestem MiMi a to moja przyjaciółka Amie. Zastępuję Kate. - odpowiedziałam.
- MiMi? Ojej... Mogę zdjęcie?- nie mogę uwierzyć... Gwiazda normalnie...
- Ha ha... Pewnie...Od czasu kiedy pracuję w wytwórni szybko zdobywam nowe przyjaźnie. Ostatnio dziewczyny robiły mi wykład abym ich nie zostawiała. Głupitkie... Ja je kocham. Nigdy nich nie zostawię.
Kolejne tygodnie minęły bardzo szybko. Za kilka dni wydanie płyty a później mój debiut. Nakręcenia teledysków teraz sprawia mi radość. Jest to męczące, ale przynajmniej już się nie boję. Przez te wszystkie sesje i dogrywki, nie miałam czasu zaprojektować okładkę. Mam multum pomysłów, ale... Chyba pierwszy raz od dłuższego czasu nie umiem się zdecydować. Co chwilę coś bazgram w moim zeszycie, ale to jeszcze nie to. Wytwórnia mnie pogania. Ja nie umiem pracować w stresie!
Jak codziennie po pracy wróciłam do domu. Zjadłam kolację, wykąpałam się, zmyłam make-up, wziełam laptopa i włączyłam tym razem Weekly Idol. Uśmiałam się do łez. Doni i Coni naprawdę potrafią być zabawni. W sumie oni cały czas są. Dostałam od nich zaproszenie.Mam przylecieć po debiucie. To oznacza, że lecę do Korei!!! Jestem strasznie ciekawa jak to wyjdzie.
CZYTASZ
ZRANIONA?//BTS
Teen Fiction" Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia ". Watro walczyć o swoje. Najlepszy: #177 w kategorii FIKCJA DLA NASTOLATKÓW