Wstałam o 11 mega późno, ale przynajmniej się wyspałam. Konkurs jest o 14, wystąpimy w tym samym stroju co na filmiku. Pozytywnie nastawiona do działania zjdłam śniadanie, wziełam rolki i pojechałam do Miejskiego Ośrodka Kultury.
O 13 byłam na miejscu. Zapisaliśmy się oraz wzieliśmy klucze do naszej garderoby. Powiem wam, że niezła ta garderoba. Trzy toaletki, wygodna kanapa, łazienka z prysznicem. Szara kororystyka z białymi elementami. Idealna dla nas :)
Na stole leżały butelki wody, owoce, słodycze i liścik:
Motywacja do działania...
Luck :*Odechciało mi się tego wszystkiego... Ale dziewczyny wcinały jak najęte, co chwilę wrzucając tekst typu
- Jak darmowe to bierzemy wszystko- uśmiechając się od ucha do ucha jak dzieci... Nie wierze...Ubrane zeszliśmy na dół na rozpoczęcie konkursu. Na scenę poproszono organizatora i głównego członka jury:
- Witam wszystkich tu zebranych na już IV konkursie tańca w przedziale wiekowym 16-19. Życzę wszystkim miłej zabawy i jak najlepszych wyników- Pan Mateusz zawsze mówił do rzeczy... Czekaj co?
Tak okazało się, że ojciec Lucka to szef tego wszystkiego. Zajebiście...Poziom był wysoki. My jak zawsze zatańczyliśmy najlepiej jak umiemy. Gdy wszyscy skończyli, odbył się pokaz tańca zeszłorocznych zwycięzców.
Nadszedł ten czas na który wszyscy czekali - a w szczególności ja...
- Drodzy Państwo znam już wyniki. Jury miało wiele wątpliwości, ale w końcu podjęli według nich najlepszą decyzję - dobra przedź już do tych wyników. Ja tutaj się strsuję a on nawija i nawija. Co za ludzie...Ogólnie w konkursie wzięło udział 16 zespołów. 1 miejce miało dostać 5 tysięcy złotych, jakieś tam gadżety oraz bilety na watsztaty taneczne, 2 miejsce - 2 tysiące złotych i gadżety a 3 miejsce - same gadżety. Reszta nagrody pocieszenia w postaci słodyczy.
- Jury z wyborem 1 miejsca nie miało rzadnych wątpliwości... Dziewczyny z tego zespoły zaczarowały ich oraz widownię swoim występem. - ble ble ble... Emocje...
- 1 miejsce zajmuje... " Beautiful Girls " gratulacje dziewczyny. Oto czek a tu reszta prezentów- powiedział prowadzący. Staliśmy bez ruchu nie wiedząc co się właśnie stało. Dopiero po chwili doszło do nas, że wygraliśmy! Wybuchneliśmy opóźnionym szczęściem co wywołało śmiech na sali...
CZYTASZ
ZRANIONA?//BTS
Teen Fiction" Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia ". Watro walczyć o swoje. Najlepszy: #177 w kategorii FIKCJA DLA NASTOLATKÓW