onlara sonra bakarsın lan hadi ver şunları!.diye bağırdı.Emin; -tamam lan! Al. Diyerek kutuyu uzattı . Ahmet tek tek yerlerine koydu ama bu pek bi işe yaramıcaktı.
Kağıtları koyduktan sonra dışarı çıktılar gezinmeye devam ettiler Emin birden durdu ve Ahmet'in kolunu tutarak
-lan bu az önceki kadın değil mi şimdi de yanında bi adamla geçiyolar baksana!! Diye korkmuş bi ses tonuyla söyledi.
Ahmet;-evet lan o kadın.bunlar deli kardeşim bak gidelim burdan başımıza bişey gelcek. Diyip Emin'i bu korku merakından vazgeçirmeye çalışmıştır.ama başaramamıştır.
Emin;-ben burda bi çok yapı gördüm ve yarısına girmek istiyorum sende geldin artık nolursa olsun işimiz bitene kadar dönmek yok.! Deyip tekrar devam etmişlerdir.
Ahmet bi kere tamam demişti artık yapabilieceği bir şey yoktu.Yapıları gezmeye devam ettiler yavaş yavaş da hava kararıyordu Emin ne kadar korksada hoşuna gitmişti havanın gitgide kararıyor olması...
3-4 tane eve girdiler o evlerde çok nadir şeyler yaşadılar sesler,duvara bişeyler atılması veya vurulması gibi şeyler yaşamışlardı en son bi eve girdiler Ahmet önceden uyardı
-bak bu büyücünün evi kötü şeyler olabilir saatte baya geç oldu gidelim sonra tekrar geliriz!
Dedi.ama Emin biraz durdu olduğu yerde eve göz gezdirdi girmek istediği çok belliydi ama çok da korkuyordu.Ahmet sürekli girmeyelim diyip durdu ve bu sefer ikna edebildi ama mecburen söz verdiği için bidaha gelceklerdi.eve doğru giderken tam yaklaştıklarında karşılarına yine o deli kadın çıktı. Kadın yine sinirli bi şekilde baktı ve bu sefer konuştu ve dediki
-siz gece gece napiyonuz bakıyım burda!
Ahmet: - şey abla biz biyere uğradıkda şimdi de eve geçicez işte.
Kadın yine iğrenmiş gibi bakarken Emin de bişey sordu
-abla sen burda napıyosun peki? Dedi ama kadının hiç umrunda olmadı sinirli bi şekilde bakarak karanlığa doğru gitti...
Ahmet ve Emin eve doğru giderken kadın hakkında baya dedikodu yapmıştı. Artık evin önüne gelmişlerdi Emin Ahmet'e 'gel bugün de bizde kal' dedi Ahmet de istiyodu zaten Emin le birlikte eve geldiler. Babası ve annesi aynı anda sormuştu 'nerdeydiniz' diye Emin gerçeği söylemedi çünkü yine sinirleniceklerdi ve dediki
-geziyoduk köyde anne parka falan gittik. Dedi.
Çok inanmadılar ama inaıyomuş gibi yaptılar sonra annesi sofrayı hazırlamıştı hep birlikte oturup yemek yemeye başladılar 20 dakika sonra dışardan çığlık sesi geldi aynı anda hepsi cama doğru baktı Ahmet herkesten önce kalkıp camdan baktı arkasından da hemen Emin kalktı.Emin'in annesi ve babası da korku dolu gözlerle birbirine bakakaldı.
Dışarıya baktıklarında çığlık atmışa benzyen kimse yoktu hatta neredeyse hiç kimse dışarda değildi ama ikiside farkettilerki yine o kadın arkası dönük bi şekilde yürüyordu Emin ve Ahmet birbirine baktı ikisinin de gözleri bi anda büyümüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lübbey
HorrorTerkedilmiş bir köy hakkında.. O köyde yaşanılan gerçek olaylardan ziyade kendi kurgularımı sizlere sunmak istedim. Bu hikaye ile Lübbey köyü yeniden ayaklanıyor.