Ahmet tepkisizce tutmaya devam etti o kafasını tutarken babasıda kollarını tutuyordu, annesi korktuğu için onu dışarı gönderdiler oğlunu o şekilde görmeye dayanamazdı.Hoca Emin'e birşyler soruyor ama Emin cevap vermemekte kararlılık gösteriyor.bir kaç saat onunla uğraştıktan sonra Emin birden bayıldı Salih endişelendi ve korktu Seyfullah hoca
-sakin olun gittiler şuan oda bayılmasına sebep oldu kendine gelince gidebilirsiniz size birkaç tane muska vericem onları Emin'in yanından ayırmayın ve bu 7175 sayısı hakkında da yapabiliceklerimi düşünücem.aslında bu işin çözümü çok zor ama yapmalıyım ve çok geç olmadan yani yine aynı olaylar yaşanmadan kurtarmalıyım.dedi.
Emin yavaş yavaş kendine geliyordu hep birlikte kalktılar ve tokalaşıp evden çıktılar.Seyfullah hoca hemen işine koyuldu o işini yaparken birden ev sarsıldı bi kaç tablosu yer düştü ne oldunu anlamıştı...
Salih bey sonunda Emin'i eve getirdi onun yalnız kalmaması içinde Ahmet'le konuştu ve bir süre onlarda kalmasını istedi Ahmet de zaten bunu istiyordu.kapıdan içeri girdiler Emin direk salon da koltuğa uzandı Ahmet ve Salih yanına gidip oturdu Sacide de mutfakta bişeyler hazırlayıp getirdi.birlikte televizyon izliyorlardı saat 21:30 olmuştu Emin yavaştan uykuya dalmıştı gözlerini kapattıktan 15 dakika sonra bağırarak uyandı ve ''boğuluyorum,boğuluyorum'' diye söyleniyordu Sacide hemen su getirdi Ahmet ve Salih' te Emin'i tutuyordu suyunu içirdiler ve kendine geldi.
Salih muskayı emin'in boynuna taktı hemen bu biraz daha iyi hissetmesini sağlıyordu.
Bi şekilde Emin'in uyumasını sağladılar sabah olduğunda Emin uyuduğu yerde değildi yani salonda değildi tuvalette değişik bi şekilde uyanmıştı ve üzerinde kağıtlara yazılmış değişik İbranice yazılar atılmıştı.kalktı hızlıca üstünü çırptı ve ağlayarak hızlıca salona gittİ Seyfullah hocayı aradı olanları anlattı hoca onun evine gelmesini istedi ama tek başına.Emin hemen üzerini değiştirdi kimseye haber vermeden eve bi not bırakarak gitti.giderken uzun süredir görmediği deli kadını gördü ve kadın Emin'i kolundan tutarak konuşmaya başladı
-sen kaşındın onları sen çağırdın sen yaptın şimdi de korkuyomusun ötlek herif ölüceksin ölüceksin!!
Emin:ya bi git ben bişey yapmadım. Dedi ağlayarak ve yolunda devam etti.
Sonunda hocanın evine gelmişti hoca hemen içeri aldı ve tekrar anlatmasını söyledi o üzerinde bulduğu kağıtlarıda getirmesini istemişti. Emin direk kağıtları hocaya verdi hoca onları görür görmez gözlerini kocaman açtı ve 'hayır, hayır bu olamaz!' diyerek kafa salladı.Emin korktu noluyo hocam dedi sürekli hoca cevap veremedi...
Ahmet kalktığında Emin'i göremedi ilk başta sonradan bi kağıt gördü ve onu alıp okudu sonra Salih'i uyandırıp bende Emin'in yanına gidiyorum siz gelmeyin sakın diyip çıktı.
Ahmet de giderken sağındaki ve solundaki evlere bakarak gidiyordu bi kaç evde bağrışmalar duydu birkaçında da gölgeler gördü ama aldırmadan yürümeye devam etti..
Deli kadın bunları izlemişti zaten deli olmasının sebebi de cinlerdi ve Emin'i büyük bi koz olarak kullanıcaklardı...
Yaklaşık 17-18 sene önce yani Emin küçükken de böyle bi olay yaşamıştı ama eski olduğu için ve küçük olduğu için hatırlamıyordu Emin'in bedenini ele geçirmek bu yüzden çok kolay olucaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lübbey
HorrorTerkedilmiş bir köy hakkında.. O köyde yaşanılan gerçek olaylardan ziyade kendi kurgularımı sizlere sunmak istedim. Bu hikaye ile Lübbey köyü yeniden ayaklanıyor.