Herkes ilk başta öylece birbirine baktı kapıyı açmakta tereddüt ettiler ama Niyazi hızlı davranıp kapıyı açtı..
bir teyze gelmişti ve bu teyze önceden de gelmişti.
Niyazi:buyur teyze bu saatte ne oldu?dediTeyze:evladım belki bir ihtiyacınız vardır diye düşündüm.dedi
Teyze siyah çarşaf giyinmiş biriydi ses tonu ince ve zararsız geliyordu yüzü zaten gözükmüyordu.Niyazi:yok teyze saol.dedi kapıyı tam yüzüne örtecekken teyze buna izin vermedi ve;
-en azından beni misafir edin evinizde ayıp ediyosunuz böyle.dedi ses tonu da yavaş yavaş değişiyordu.Niyazi:yav teyze git evine akşam akşam ne sıkıntın var!diye sert bir şekilde konuştu ve kapıyı hızla kapattı.
Kadın kapıya sertçe vurmaya başladı.Feyzullah:Niyazi kapıyı kilitle ve uzak dur!dedi sonra yukarı çıkıp bütün percereleri kapatıp perdeleri de örttü daha sonra aşağıda da aynı şeyi yaptı.
Demir:bu neydi şimdi noluyo lan!dedi
Ali:az kaldı az Allah belamızı vericek.dedi
Emin:beni istiyolar.dedi sakin bir şekilde bu sırada kadın hâlâ kapıya vurmaya devam ediyordu Emin tam kapıya doğru yöneldiğinde Ahmet onu tuttu ve gitmesine izin vermedi dışarıda ki kadın tuhaf sesler çıkarmaya başlamıştı Seyfullah ve Feyzullah hemen onun için dualar okumaya başladı Ali ve Niyazi de Emin'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra kapının vurulması bitmişti herkesde bi rahatlama oldu ama Serdar'ın cansız bedenine baktıkça içleri huzursuz oluyordu.
Tam Emin kafasını çevirip Serdar'a baktığında Serdar'ın ağzından kan gelmeye başladı Demir hemen yanına koştu
Ali:noluyo lan!dediDemir:iç organları fazla zarar görmüştü onunla alakalı olabilir hemen temizlemek için bişey getirin.dedi
Ahmet hemen bir bez ve su getirdi birlikte temizlemeye başladılar.ama Serdar'a tuhaf birşeyler oluyordu gözlerini açmıştı bir anda göz bebekleri yoktu bem beyazdı gözleri hareket de etmiyordu.
Feyzullah:Demir bu normal değil noluyo bu çocuğa.dedi
Demir:bilmiyorum bilmiyorum ilk kez böyle bişeyle karşılaştım şuan ne yapmam gerektiğini bile bilmiyorum!dedi
Herkesin psikolojisi bozulma derecesine gelmişti artık bu olanlar sırasında Emin yanlarında değildi kimse onun gittiğini de farketmemişti bir süre sonra Ahmet sorguları bu durumu ;
-Emin nereye gitti!?dedi
Niyazi:bilmiyorum görmedim yukarı bakalım hemen!dediAhmet:tamam koş!dedi
Herkes panik halindeydi korkmuşlardı.
Yukarı çıktıklarında Emin odada yatağın yanında dizlerinin üzerine oturmuş secdeye uzanır gibi yatmış Niyazi odaya girerken Ahmet'e sessiz olmasını söylemiş ve çok dikkatli,sessiz bir şekilde Emin'in arkasından gidip gözlerini kapatmış Emin gözlerini açmaya çalışmış ama Niyazi olabildiğince sıkı tutmaya çalışmış e Ahmet'ten de kollarını tutmasını istemiş.
Niyazi özel bir kaç dua okumuş ve bunu okudukça Emin içten içe acı çekiyormuş biraz sakinleyince yavaşca Emin'i bırakmışlar ve onu bıraktıklarında Emin olduğu yerde kıvranmış daha sonra bir uykuya dalmış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lübbey
HorrorTerkedilmiş bir köy hakkında.. O köyde yaşanılan gerçek olaylardan ziyade kendi kurgularımı sizlere sunmak istedim. Bu hikaye ile Lübbey köyü yeniden ayaklanıyor.