Lübbey 6

2.9K 65 9
                                    




-evime gidiyodum işte hem ben çığlık falan duymadım neyden bahsediyon sen. Diyerek yalan söylemiştir. Emin yalan söylediğini hissetmiş Ahmet zaten yalan söylediğini biliyomuş kadın da Ahmet'in herşeyi anladığını biliyormuş onla konuşmamaya özen göteriyomuŞ. Emin cevap vermeden önce eve bi göz gezdirmiş ve tablolar çok tanıdık gelmiş kadının evindeki tabloları terk edilmiş evlerin birinde de görmüştü hemde aynısıydı ve hemen bunu sordu

-abla bu tabloları nerden aldın?

Kadın da farkettiğini anladı ama anlamamış gibi yapıp cevap verdi

-onları ölen kocam almıştı baya eskiden. Dedi.

Emin : hm peki abla kaldığım yerden devam ediyim ben.. dedi tam devam edicekti sözüne birden kapı çaldı Emin ve Ahmet birbirine baktı Ahmet ' lan bu kadına kimse gelmezki niye kapı çaldı' dedi fısıldayarak. Kadın içeri girdi arkasından da bi adam girdi. Ahmet gözlerini kocaman açıp bakakaldı ve Emin'in kolundan tuttu 'biz kalkıyoruz abla hadi iyi günler dedi ve hemen dışarı çıktılar.

Emin noldunu anlayamadı Ahmet'e

-lan noldu niye kalktık alt tarafı bi adam geldi kardeşi falandır. Dedi. Ahmet daha çok sinirlendi

-olum sen bu kadar malmısın lan içeri giren adam büyücü ve bu köyde tek büyücü vardı oda öldü işte içeri giren adam da oydu kadının kocası kadın bu yüzden deli yani ve adamında gerçek bi insan olduğunun garantisini veremem hatta yok öyle bişey. Dedi. Hızlıca eve doğru yürüdüler kadın camdan onları izlemişti.

Emin çok korkmuştu ve dediki

-lan duvardaki tablolarda girdiğimiz boş evlerden birindeydi sende farkettinmi?

Ahmet: yok onu farketmedim çünkü aldığın şeyleri koymakla meşguldüm Emin efendi. Diyerek sinirle baktı.evlerinin yanında bakkal vardı oraya girdiler bi kaç şey alıp eve geçiceklerdi aldıkları şeyin parasını verirken bakkal sahibi Samet amca şöyle dedi

-oğlum bu sıralar pek dışarı çıkmayın bence tehlikelileşmeye başladı buralar.

Emin ve Ahmet birbirine baktı daha sonra Emin

-tabi abi de neden noldu? Dedi. Cevaplarını alamadan Ahmet kolundan çekip çıkarttı ve evin önüne geçtiler sonunda.

Kapının önünde Ahmet Emin'i durdurdu ve 'ben artık eve gidiyim' dedi.Emin gitmesini istemiyodu ama gitmek zorunda olduğunu biliyordu çünkü kaç gündür onlardaydı ve kıyafetlerini değiştirmesi,duş alması ve kendini de toparlaması gerekiyordu.Emin onu yolladıktan sonra kapıyı çaldı.

Annesi açtı 'hoşgeldi yavrum gel' dedi.

Emin:hoşbulduk anne Ahmet evine gitti bu arada merak etme.

Sacide:tamam oğlum açmısın bişeyler yapıyımmı.

Emin:yok anne al bu poşeti de bişeyler aldık bakkaldan yeriz sonra.dedi ve babsının yanına salona geçti annesi de geldi hep birlikte oturdular televizyon izlediler.

Emin elinde telefonuyla oynarken bi mesaj geldi.mesajı gönderen kişi uzun süredir konuşmadığı eski bi kız arkadaşıydı Emin onu önceden çok seviyordu ama kız ona hiç şans vermemişti uzun bi süre sonra mesaj atması Emin'i heyecanlandırmıştı ve şaşırtmıştı kızla konuşmaya başladılar...

Saat 21:35 .

Emin gile misafir gelmiş mahallelerindeki komşuları içeri almışlar oturup sohbet etmişler Sacide mutfağa gidip yiyecek bişeyler hazırlayıp ikram etmiş.

Bu sırada Emin odasına geçmiş arkadaşlarıyla konuşuyomuş bişey dikkatini çekmiş önceden getirdiği büyüleri koyduğu yerde kan izleri varmış bi an donup kalmış telefondaki arkadaşına da cevap verememiş en sonunda kendine gellmiş ve telefonu kapatıp gidip kan izlerini incelemiş ve olduğu yere bakınca büyüleri koyduğu yer olduğunu anlamıştı çok korkmuştu ama odasından çıkmamakta kararlıydı.

LübbeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin