Lübbey 39

1.1K 37 0
                                    


Ahmet ve Serdar Emin'i odaya götürüp sakinleştirmeye çalıştı. bu sırada herkes içerideydi Salih Sacide'nin yanında oturuyordu Emin'in anneanneside başka bir köşede tek başına oturuyordu.Ali ve Seyfullah ayakta dikiliyordu Niyazi hızla içeri geldi sinirle Haşmet'in üzerine eğildi kollarını iki yanına koydu ve sinirli bakışlar atmaya başladı Seyfullah Niyazi'nin kolundan tuttu çekilmesi için Ali de Seyfullah'ı tuttu bıraksın diye işi Niyazi'ye bırakmasını söyledi.

Niyazi çok sinirliydi ve adama;

-Kimsin lan sen ?dedi.

adam sesini çıkaramıyordu çünkü korkuyordu Niyazi'de ki enerjiyi farketmişti.adam sustukça Niyazi daha da çok sinirleniyodu. bağırmaya başlamıştı adamı yakasından tuttu silkeleyerek'kimsin lan kimsin diyorum konuş lan' diye bağırdı. kimse karışmıyordu en doğrusunu yapıyolardı.Bu sırada Emin de içeride sakinleşmemişti yine canını yakıyorlardı Niyazi onları hisrdu ve bi anda kendinden geçti adamın yakasını bıraktı adam koltuğa düştü sert bi şekilde Niyazi hemen Emin'in yanına koştu ''noluyo'' diye bağırarak odaya girdi.

Ahmet:kardeşim yardım et yine acı çekiyo.dedi

Nİyazi birşeyler yapıyordu o sırada içerde Ali Haşmet'le konuşmaya çalışıyordu.ne yaptı etti onu konuşturmaya ikna etti.

Haşmet:tamam bırak beni konuşucam ama Niyazi gelmeli onun duyması daha iyi olur.dedi ukala bir şekilde.

Ali: ulan varya şimdi senin beynini akıtırdım ama şurdaki insanlara dua et. Seyfullah Emin'e sen bak Niyazi'yi yolla hemen.dedi

Seyfullah:tamam.dedi ve gitti odaya.

Seyfullah:Niyazi içeri git.dedi ve hemen Emin'in yanına geçti.

Niyazi:evet abi sorun ne bu adamı öldürmem için mi çağırdın öyleyse hemen! dedi tam saldırıcakken Ali onu tuttu ve;

-dur oğlum be dur. seninle konuşucakları varmış.dedi

Niyazi adama baktı ve ;

-ne konuşucan lan sen benle ne konuşucan!dedi.

Haşmet gözlerini devirerek baktı ve;

-amcanla ilgili.dedi

Nİyazi dondu kaldı bi an gözleri doldu ''amcam mı'' diyebildi sadece.

Haşmet:evet amcan.dedi bunları söylerken yüzünde bir utanma ve pişmanlık vardı.

Niyazi sinirli bir şekilde;

-anlat lan konuş amcamdan bahsederken adam gibi konuş adam gibi konuş ki en azından seni öldürmeyim.dedi

Haşmet:amcan....amcanla ben eskiden iyi bir arkadaştık ama aramızdaki bazı olaylardan dolayı onunla kavga ettik.bu kavga çok ciddi bi kavgaydı ama yanlış anlama temas olarak değil. dedi bir süre sessiz kaldı.

Niyazi:devam et.dedi herkes dikkatle onu dinliyordu ortam çok sessizleşmişti.

Haşmet:amcan cinlere karşı köyün en güçlü adamı olarak anılır.gerçekten de öyle nerede olursa olsun benimle uğraşmaya devam ediyor neyse evet amcana büyü yaptırmak istedim o kavgamızdan dolayı daha sonra bir hocaya gittim o hoca da ukala ve sahtekarın tekiydi bende saf bi adamım ne beklersin hemen inandım ve iş birliği yaptık.tabi hiçbir şey işe yaramadı malesef o yaptırdığım büyüleri amcan çözdü ve her ne yaptıysa bana cinler musallat oldu onlardan hiç kurtulamadım. hangi kabile musallat olduysa Emin'i öldürmek istiyor ama Emin gerçeği böyle bilmiyor ben büyücüymüşüm ve onu öldğrmek istiyormuşum sanıyor ama asla öyle birşey yok ortada söylediğim gibi cinler birbirinden nefret ediyor ve saldırıyorlar buda Emin'İn beni öldürmek istemesine neden oluyo.

LübbeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin