Salih Emin'e küçükken de böyle bişey yaşadığını anlattı Emin ağlamaya başladı çünkü hem korkuyordu hemde böyle bişey yaşadığı için daha kolay kullanılıcağını biliyordu Salih de ağlamaya başladı çok uzatmadan odasına gitti ve uyurken sessiz sessiz ağlamaya başladı bu sırada Sacide mutfakta,Ahmet'de Emin'in yanındaydı Ahmet Emin'i sakinleştirmeye çalışırken birden Emin ağlamasını kesti ve ayağa kalktı kapıya doğru yürüdü yavaşça Ahmet korktu önce bişey demeden peşinden gitti Emin tam kapının önüne geldi ve sesi değişmiş bi şekilde Ahmet'e-git burdan!! Diye bağırarak yere doğru itti Ahmet neye uğradığını şaşırdı sesleri duyunca Salih ve Sacide de hemen yanlarına geldi Salih koşup Emin' i tuttu ama Emin'in içine giren cinni çok güçlü olduğu için kimse onu durduramadı ve Emin dışarı çıkıp hoca nın evine gitti...
Seyfulah hoca evinde kuran okuyordu tam yeni bu dua ya geçeceği sırada sert bi şekilde kapı çaldı hoca anladı kimin geldiğini hissetti ve sinirli,sert bakışlarıyla eline bir tılsım alıp kapıya doğru hızla gitti kapıyı açar açmaz Emin üzerine saldırdı boğazını sıktı ve yere yatırdı hoca hiç bi şekilde bişey yapamadı Emin'in arkasından babası ve kuzeni gelmişti hocanın üzerinden kaldırdı ve sımsıkı tuttular hoca hızla kalkıp dua okumaya başladı Emin olduğu yerde kıvranıp duruyordu ve içindeki cinni hocaya küfürler ve İbranice kelimeler söylüyordu..
Bu sırada Sacide evde tek başına ağlıyordu kapı açık kalmıştı herkes hızlıca çıkınca kapatamadılar kapıyı açık gören o deli kadın sağına soluna baktı ve elinde siyah çöp poşeti ile eve girdi sinsice Sacide nin yanına gitti bakışları çok korkutucuydu Sacide çok korktu ve
-sen kimsin ne işin var burda çık evimden! Diye bağırdı.
Kadın sinir bozucu bi gülüş attı ve
-oğluna arkadaşlarım musallat olmuş kardeş bende sen yalnız kalma korkarsın diye geldim ama sanki daha çok korkuttum. Deyip tekrar gülmüş ve elindeki siyah poşetten hayvan organları çıkararak evin heryerine dağıtmaya başlamış Sacide kolundan tutmuş napıyosun sen diye bağırmış ama kadın aldırmadan kolunu silkerek onu yere itmiş.
Sacide de evden koşarak hocanın evine doğru gitmiş ama bilmiyomuşki oradaki durumlar çok fena...
Sacide hocanın evine doğru koşarken yolda bi kaç köylü insan görmüş ve korkulu gözlerle onlara koşmuş tabi köylüler şaşkın şaşkın bakakalmış. köylülerden biri (Niyazi)
-noluyo Sacide abla noldu? diye sormuş
sacide; oğlum yardım edin lütfen yardım edin o kadın evime pislikler saçıyo Emin iyi değil lütfen yardım edin. diyerek ağlamaya başlamış ve Niyazi yanındaki arkadaşı Serdara
-sen Sacide ablanın evine git hemen bende Emin'in yanına gidiyorum.Sacide abla Emin nerde!?
Sacide; oğlum hoca hocanın yanında. diye kekelemiş ve Serdar;
-tamam hadi git koş lan! abla gel bizde evdeki kadına bakalım.demiş Sacide kafasını sallamış ve Niyazi Emin'in yanına Sacide ve Serdar da eve doğru koşmuşlar...
Seyfullah hoca Emin'i sakinleştirmekte çok fazla zorlanıyordu çünkü ona musallat olan bir çok kabile vardı. dualar okudukça Emin i tutmakta zorlanıyolardı hoca buna bi çare buldu bi şekilde onu bayıltıp aşağı taraftaki boş bi eve götürüp bağlayıp yanlız başına halledecekti ve hemen ortamı ayarlamaya çalıştı bu sırada koşa koşa Niyazi geliyordu Salih hemen dedi ki;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lübbey
HorrorTerkedilmiş bir köy hakkında.. O köyde yaşanılan gerçek olaylardan ziyade kendi kurgularımı sizlere sunmak istedim. Bu hikaye ile Lübbey köyü yeniden ayaklanıyor.