53.

5.5K 622 243
                                    

- Mi van veled? - ráncolta össze a szemöldökeit Taehyung, másnap reggel, amikor kissé furán mentem be az osztályba és ültem le egy grimasz kíséretében a helyemre.

- Becsípődött a hátam - hazudtam neki.

Semmiképpen nem közöltem volna vele, hogy azért van gondom a járással és az üléssel, mert Jungkookkal szexeltünk tegnap. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fájni fog a seggem az eset után.

- A hátad? - nézett még mindig furán rám.

- Igen Tae, ne gondold túl! - förmedtem rá, mire perverz mosolyra húzta ajkait.

- És a nyakad? Az ott... - hajolt közelebb hozzám, majd perverz mosolyt villantva visszadőlt a székében. - Most már értem. - vigyorodott el.

- Csend legyen - förmedtem rá.

- Nem hiszlek el Jimin - vert játékosan vállba.

- Most miért vagy ennyire kiakadva ezért? Ne izéld túl.

- Fájt? - suttogta, de a mosoly nem tűnt el az arcáról.

- Kicsit - vontam vállat.

- Sírtál?

- Nem - pillantottam rá, mire bólintott.

- Hagytad, hogy kiszívja a nyakad? - szólalt meg pár perccel később.

- Hidd el, akkor nekem teljesen mindegy volt, hogy mit csinál velem - mosolyodtam el én is, mire felhorkantott.

- Kezdem kellemetlennek érezni, hogy te már nem vagy szűz, én viszont még az vagyok - tette karba kezeit.

- Mi van Lunával? Nem azt mondtad, hogy alakul közöttetek?

- De. Csak, nem tudom. Néha nagyon jól el tudunk beszélgetni, de van amikor furán viselkedik. Nem tudom, mi van. - vont vállat.

- Beszéljek vele?

- Ne! Én majd megoldom. - vágta rá rögtön.

- Rendben - veregettem vállba barátomat.

[...]

- Jimin hozd a labdát - mutatott a szertár felé Jungkook, én pedig egy bólintás kíséretében, tettem amit kért.

Karba tett kézzel kerestem a labdákat, amikor valaki hátulról magához ölelt és egy apró puszit nyomott a tarkómra.

- Mi a... - kezdtem el, de amikor megpillantottam Jungkookot, fellélegeztem.

- Mit hittél ki az? - fordult velem szembe, majd egy apró csókot adott számra.

- Reméltem, hogy te - mosolyogtam.

- Menj, mert feltűnő lesz nekik, hogy el tűntünk - hajolt ismét ajkaimra és elmélyítette a csókunkat, de sajnos nem tartott sokáig, mert nem szerettünk volna lebukni.

- Suli után megvársz? - álltam meg az ajtóban.

- Hány órád lesz? - dobott kezembe egy röpi labdát, amit sikeresen elkaptam.

- Hat. Neked?

- Nekem is. Várj, majd a kocsim előtt. - mondta, én pedig már vissza is siettem az osztályomhoz.

- Jimin, miért mész ilyen furán? - kérdezte Minhyuk hangosan, emiatt az egész osztály rám figyelt.

- Meghúzódott a háta - sétált mellém Taehyung.

- Igen? És a szívásfolt a nyakán? A vak is látja, hogy megdugták tegnap. - nevetett fel az osztály nagy része.

- Ennyire ráérsz Minhyuk, hogy a szádat jártasd? Gyerünk tíz kör. - fütyült egyet Jungkook, akárcsak a kutyáknak szokták.

my favorite teacher ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now