52.

6K 625 302
                                    

Sziasztok! Nos, elérkeztünk az első részhez, amiben javában szerepel erotikus tartalom. Szóval mindenki készítse fel magát lelkileg, mert 18+ következik!

- Nem tudom, hogy mi a szokás, hiszen ugye én még sosem ünnepeltem karácsonyt. Úgy gondoltam veszek neked egy apróságot, szóval tessék. - nyújtottam át neki az apró dobozkát.

- Jimin, nem kellett volna semmit venned. De köszönöm. - mosolyodott el, majd egy gyors csók után kibontotta a dobozt.

Nagyon sokat agyaltam, hogy mit is kellene neki adjak. Először közös fényképekre gondoltam, de ahogy sétálgattam a plázában és szembe találtam magam ezzel az aprósággal tudtam, hogy meg kell vennem Jungkooknak. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog neki és hordani is fogja majd.

- Azta, ez gyönyörű - tartotta kezében a nyakláncot, amin egy "J" betű lógott. - Tényleg nem kellett volna. - pirult el, amitől felnevettem.

Még egyszer sem láttam zavarba jönni őt, szóval azt hiszem ez egy tényleg kivételes pillanat.

- Segítesz feltenni? - adta át nekem, majd hátat fordított, hogy fel tudjam tenni a nyakába.

- Tessék - léptem hátra elégedetten.

Nagyon örültem neki, hogy tetszik neki. Szája szélét rágcsálva fordult velem szembe, én pedig hirtelen nem tudtam, hogy mi történt.

- Nos, az a helyzet, hogy én nem vettem neked semmit Jimin - hajtotta le a fejét. - Valami másfajta ajándékot szeretnék adni neked. - pillantott rám, mire még jobban megzavarodtam.

- Mármint? - pislogtam nagyokat.

- Hát tudod... - lépett közelebb hozzám, majd ingemet megragadva teljesen magához húzott és ajkaimra hajolt.

Ha jól gondolom, akkor ő most szexelni akar velem? A gondolatra is elvörösödtem és levegőt is elfelejtettem venni.

- Várj... - hajoltam el tőle. - Te.. szóval te most izé... dugni akarsz? - pillantottam rá, mire hangosan felröhögött.

- A te szádból vicces ezt hallani, de igen Jimin, dugni akarok, méghozzá veled - vetette be csábos mosolyát, ami minden egyes alkalommal kisebb rohamot okozott.

- Ohh - nyeltem egy nagyot.

- Vagy, te nem? - ráncolta össze szemöldökeit.

- Én csak még sosem, szóval még szűz vagyok, tudod - vörösödtem el teljesen és jobbnak láttam, ha a földet kezdem tanulmányozni.

- Tudom, hogy az vagy Jimin - mosolyodott el. - Épp ezért akarok egy újfajta örömöt okozni neked. - simított végig derekamon, mire beharaptam alsó ajkaimat.

- Ugye nem fog fájni? - suttogtam, mire állam alá vezette ujjait és felemelte a fejem, hogy szemeibe kelljen nézzek.

- Semmiféle fájdalmat nem lennék képes neked okozni - suttogta ajkaimra, mire kirázott a hideg.

Ismét megcsókolt, de ezúttal kicsit sem volt gyengéd. Szenvedélyesen falta számát, nyelve pedig az enyémet kényeztette, közben hajamat markolászta és a szobája felé kezdett tolni. Ahogy beértünk oda, egy határozott mozdulattal az ágyra lökött, amitől egy aprót sikítottam, mert egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ezt fogja tenni. Fölém mászott, majd ismét megcsókolt. Áttért nyakamra, azt kezdte csókolgatni, én pedig behunyt szemekkel hagytam hagy csináljon velem azt, amit csak akar. Éreztem, hogy egyik helyen megszívja a bőröm, amitől egy apró nyögés hagyta el a számat.

- Jó érzés? - suttogta a bőrömre, mire heves bólogatásba kezdtem.

- Lesz ennél jobb is - kacsintott, majd megszabadított a pólómtól.

Szájával kezdte kényeztetni egész felső testem, egészen az ágyékomig. Amint elért oda, felpillantott rám és gyengéden megharapta a bőrömet, amitől ismét előtört belőlem egy kéjes nyögés. Nem is tudtam, hogy képes vagyok ilyen hangokat kiadni. Miután megszabadított nadrágomtól és a bokszeremtől is, kezdtem kicsit feszengve érezni magam, hiszen egyáltalán nem tudtam, hogy mire is kellene számítanom. Amikor szájába vette férfiasságom, kezdtem teljesen elveszíteni a fejemet. Hol gyengéden, hol pedig teljes beleéléssel végezte dolgát, én pedig próbáltam már nem az első percben elélvezni, ami nehezen ment, hiszen nem vagyok jártas az ilyenekbe. Kérte, hogy hajlítsam be a lábaimat, hogy jobban hozzám tudjon férni, amit én heves levegővétel közepette teljesítettem.

- Lehet, hogy először szokatlan lesz, de higgy nekem, hogy utána élvezni fogod - pillantott rám, mire egy apró bólintással jeleztem, hogy felfogtam szavait.

Az ágy melletti szekrénybe nyúlt és kivette a síkosítót és egy óvszert is, amitől hasam görcsbe rándult. Rutinos mozdulatokkal nedvesítette be az ujjait, majd egy gyors csókot nyomott a számra. Miután elhajolt tőlem, beharapta ajkait, majd egy határozott mozdulattal belém vezette a mutató ujját, ezzel egy nem túl férfias hangot kicsalva belőlem. Tényleg kényelmetlen volt, ezért jobbnak láttam, ha behunyom szemeimet. Várt pár másodpercig, majd kihúzta ujját és újra belém nyomta.

- Jungkook - nyögtem fel.

- Jó érzés?

- Nagyon - sóhajtottam fel.

- Akkor mehet a második ujj is? - kérdezte, mire bólintottam egyet.

Muszáj volt nyögnöm, hiszen ezt szó nélkül lehetetlen lett volna végigcsinálni. Egyben kellemetlen mégis kellemes érzés volt, ahogy ujjaival játszadozott.

- Jó, már elég tág vagy, szóval - itt rám pillantott és levette magáról a fölösleges ruhadarabokat.

El is felejtettem, hogy Jungkook farka vagy százszor nagyobb, mint a két ujja, amit az előbb belém vezetett, így kezdtem beletörődni abba, hogy én ma este bizony szét fogok szakadni.

- Szóval, izé, kicsit ez is kellemetlen lesz, de utána élvezni fogod, akárcsak az előző műveletet. - adott egy apró csókot, majd az óvszerért nyúlt és felgörgette magára.

- Nagyon szeretlek - mosolyodott el, majd egy határozott mozdulattal belém hatolt, én pedig egy pillanatra esküszöm csillagokat láttam.

A fájdalom, amit éreztem nagyobb volt, mint gondoltam, sőt elviselhetetlen volt. Éreztem, hogy akaratlanul is végigfolyik egy könnycsepp az arcomon, amit Jungkook azonnal letörölt.

- Mindjárt jobb lesz Jimin - simított végig arcélemen, mire bólintottam egy aprót. - Tudod te vagy az első fiú, akivel ezt csinálom. - mosolyodott el, mire én is elmosolyodtam.

Ezek szerint neki is új ez, valamilyen szinten, nem csak nekem. Tudom, hogy már nem szűz, de akkor is, ez megnyugtatott, hogy előttem egyetlen fiúval sem volt együtt.

- Fáj még? - kérdezte, mire megráztam a fejem. - Akkor, mehet? - nyelt egy aprót, amire ismét bólintással válaszoltam.

Lassú mozdulattal nyomta magát teljesen belém, én pedig a vállát markoltam és hagytam, hogy minden hang előtörjön belőlem. Gyengéden mozgott, mégis minden mozdulat fájt. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fájdalmas lesz. Egyre intenzívebben mozgott, én pedig kezdtem tényleg csillagokat látni. Jungkook is teljesen belemerült cselekedeteibe, ezért férfias nyögések hagyták el a torkát. Apró csókokkal próbálta elvonni a figyelmem, ami néha össze is jött neki. Hálás voltam, hogy Jungkook vigyáz rám!

- Mindjárt... - ziláltam, mire egy félmosolyt villantott és az eddigieknél is durvábban hatolt belém, ezzel elérve a pontot, amitől egy hatalmas nyögés kíséretében elélveztem, pár másodperccel utánam pedig Jungkook is.

Kihúzódott belőlem, majd izzadt testtel, zilálva adott egy apró puszit az ajkamra és megsimogatta egy mosollyal egyetemben az arcomat, az óvszert pedig az ágy melletti kukába hajította.

- Olyan kibaszottul tökéletes vagy - dőlt le mellém az ágyra.

- Nagyon szeretlek Jungkook - erőltettem meg magam, hogy valami értelmes is elhagyja a számat. - Köszönöm.

my favorite teacher ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now