68.

4.7K 505 87
                                    

- Nézd Jungkook - rohantam az ablakhoz, majd csillogó szemekkel figyeltem a havas tájat.

- Jézusom, ezt mind el kell majd lapátolnom - lépett elszörnyedve mellém és a bejáratot kezdte tanulmányozni.

- Na! - néztem rá csúnyán, mire védekezően mellkasa elé emelte kezeit.

- Nem szeretem a havat. Te lapátoltál már két órán keresztül, a mínusz húsz fokban? - ráncolta össze szemöldökeit, mire hangosan felnevettem.

- Még nem, de ha van kettő lapátod, akkor szívesen segítek neked tanár úr! - ajánlottam fel, mire megforgatta szemeit.

- Öltözz fel akkor, jó melegen - paskolta meg a fenekem, majd kisietett a szobából.

[...]

- Ne nevess ki Jungkook - förmedtem rá. - Csak ez az egy meleg kabátom van. Így legalább nem fogok megfázni! - fontam össze kezeimet mellkasom előtt, de ő továbbra is csak nevetett.

- Csak cuki, hogy alig látszol ki a kabátodból - húzott közelebb magához. - Cuki vagy így Jimin. - vigyorgott, majd egy apró puszit adott számra.

Elővette a telefonját, majd megnyitotta a kamerát és egy hatalmas mosoly kíséretében készített egy képet.

- Na, nem voltam rá felkészülve. Még egyet! - vettem elő a mosolygós fejem, amit mindig fényképek csinálásakor vágok.

Nem számítottam arra, hogy sorozatfotót fog csinálni, sőt arra sem, hogy megcsókol közben. Elpirulva takartam el az arcom két kezemmel.

- Ezek, majd kikerülnek a kisszekrényre a pandád mellé - kacsintott, majd zsebre vágta a telefonját. - Tessék - nyújtotta át nekem, a nálam nagyobb hólapátot.

- Jézusom Jungkook, nincs kisebb? - ráncoltam össze szemöldökeimet.

- Nincsen. Csak kettő van, de ez nehezebb. - vette kezébe a másik hólapátot.

- Akkor jó lesz ez! Na menjünk! - indultam meg izgatottan a bejárat felé.

Jungkook jártas mozdulatokkal kezdte lapátolni a havat, én pedig tátott szájjal figyeltem őt. Kabátja feszült felső testén, ez miatt nem is tudtam másra figyelni, csak az izmos testére.

- Megpróbálod te is? - zavart félbe, mire egy aprót bólintottam.

Én tényleg megpróbáltam. Szerintem ez a munka egyáltalán nem nekem való, ugyanis alig negyed óra múlva kifulladtam. Jungkook mosolyogva figyelte bénázásomat, majd megelégelve azt, vette ki a kezemből a lapátot.

- Szerintem inkább menj be és csinálj forró teát. Addig én megcsinálom ezt. - kacsintott egyet, mire megkönnyebbült sóhaj hagyta el a számat.

- Nekem nem való ez - vontam vállat, majd visszasiettem a meleg házba.

Csináltam forró teát, majd kikandikáltam az ablakon Jungkookot keresve, de sehol sem találtam. Még jobban hozzányomultam az ablakhoz, hátha megpillantom valahol, de még úgy sem láttam. Idegesen rángattam magamra a kabátomat, majd futó lépésekkel indultam meg az utca felé.

- Jungkook? - pillantottam körbe a ház előtt.

- Vigyázz - hallottam meg hangját, majd pár másodperccel később valami nekem ütközött.

Riadtan fordultam meg, ahol egy vigyorgó Jungkookot pillantottam meg, aki két hó golyót szorongatott kezeibe.

- Mit csinálsz? - ráncoltam össze szemöldökeimet.

my favorite teacher ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now