38.

6.2K 648 327
                                    

- Haza szeretnék menni - szorítottam össze szemeimet, nehogy elsírjam magam.

- Jimin...csak válaszolj nekik őszintén jó? - pillantott rám Taehyung.

- Már mondtam, hogy nem fogok apa ellen vallani!

Nem szólt semmit, csak megveregette a vállam és felkelt mellőlem. Meghallottam, ahogy valaki a nevemen szólít, én pedig remegő lábakkal sétáltam be a páncélajtó mögé, ahol le kellett tennem minden holmimat és át kellett mennem egy fémdetektoron. Miután sikeresen továbbjutottam ismét egy páncélajtón kellett bemennem, majd egy üres terembe mentem be, ahol csak két szék és egy asztal volt benn, egy öltönyös pasi ült az egyik széken, amint meglátott engem elmosolyodott.

- Jó napot Park Ji Min! - dőlt hátra a széken.

- Jó..jó napot - dadogtam, majd leültem a vele szemben lévő székre.

- Nos, akkor kezdjük el. Gondolom tudod miért vagy most itt. - pillantott rám, én pedig egy aprót bólintottam.

- Egy hete kezdetét vette az eljárás Park Ji Song ellen. Ő a vérszerinti édesapád, igaz? - pillantott rám. - Kérlek válaszolj, ne csak bólogass, mert az nem hallatszódik a felvételeken. - köszörülte meg a torkát.

- Igen, ő a vérszerinti apám - válaszoltam neki.

- Vele élsz egyedül?

- Igen - motyogtam.

- Édesanyád autóbalesetben halt meg, igaz?

- Minek kérdezi meg, ha tudja?

- Mert kötelességem - mosolyodott el. Park Ji Sung bántotta valaha Seo Ji Yeont? - dőlt előre a székben, kezeit pedig összekulcsolta az asztalon.

- Nem! - válaszoltam határozottan.

- És téged? Bántott téged valaha Park Ji Sung? - kezdte csattogtatni a tollát.

- Nem - sütöttem le a szemeimet.

- Tudod mit jelent a bizonyítékszerzés? - írt fel valamit a kezében lévő lapra.

- Nem?! - néztem rá értetlenül.

Még is honnan kellene ezt tudnom? Nem akarok rendőr lenni, se nyomozó, se semmi ilyesmi.

- Mi történt veled 2017. szeptember 12.-én? - csúsztatott elém egy fényképet, amin én szerepelek, a sebeim pedig jól láthatóak.

- Csak beütöttem a fejem az ablakba - hazudtam.

- És miért kerültél kórházba? Tudtommal már kétszer is megtörtént ez. Ilyen ügyetlen vagy, hogy mindig beütöd a fejed? És a szorítás nyomok a nyakadon? A szívásfoltok? Az orrod? Jimin őszinténk kell lenned, vagy te is bűnös leszel! - emelte fel a hangját, mire összehúztam magam.

- Nem fogok apa ellen vallani - néztem a szemeibe.

- Nem kell. Egy szóval sem mondtam, hogy kellene. Csupán őszintének kellene lenned. Ennyit kérek tőled. - vette el előlem a fényképeket.

- Én... - kezdtem el, de szavamba vágott.

- Igazából van itt még valami. Lenyomoztuk Park Ji Sung telefonját, amin felfigyeltünk egy érdekes beszélgetésre. Figyelj! - indította el a diktafont, amin meghallottam apa hangját.

- Szia édesem. Ma akkor ugyan úgy eljössz hozzám?

- Szia Jisung. Már vártam a hívásod. - szólalt meg egy női hang. - Benne vagyok. Csak szex igaz? Semmi extra?

my favorite teacher ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now