Κεφάλαιο 65

3.4K 340 14
                                    

Αμαλία
................

"Δηλαδή τώρα τα έχετε;" με ρώτησε ο Απόστολος καθώς ρύθμιζε το ποδήλατο.

"Εμ.. λογικά..."του είπα μασώντας τα λόγια μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω.. μετά το φιλί με πήγε σπίτι μου, ένιωθα άβολα και τέλεια ακριβώς την ίδια στιγμή.  Δεν μπορώ να το περιγράψω. Μετά δεν είπαμε κάτι για μας... απλά κυριαρχούσε η σιωπή.

"Κατάλαβα"είπε γελώντας.  "Έτοιμη είσαι"συμπλήρωσε. 

"Αλήθεια;" τον ρώτησα χαρούμενα.

"Από το ποδήλατο"

"Ααα..."του απάντησα απογοητευμένα. 

"Λοιπόν ανέβα πάνω στο δίσκο ισορροπίας, τα κάθε πόδι για δεκαπέντε δευτερόλεπτα, 10 επαναλήψεις, ύστερα θα φέρω τα μπαλάκια" μου είπε και γω ξεφύσηξα ανεβαίνοντας στο δίσκο. 

"Υπομονή Αμαλία, υπομονή"μου είπε ο Αποστόλης... "Πάντως έχεις βελτιωθεί τους τελευταίος μήνες που πήγες σχολείο, πλέον ανεβοκατεβαίνεις εύκολα τις σκάλες-"

"Αλλά περπατάω σαν πάπια"τον διέκοψα.

"Σιγά βρε Αμαλία δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, και όμως έχεις βελτιωθεί πολύ...παλιά περπατούσες χειρότερα"είπε και κάθισε στην καρέκλα του.

"Και πιο παλιά δεν περπατούσα καν"μουρμούρισα αλλά ο Αποστόλης το άκουσε. 

"Ακριβώς...και δες τώρα βελτίωση"φώναξε για να είναι σίγουρος ότι θα τον ακούσω.

Μαρία
..............

Τον έβλεπα, τον έβλεπα συνέχεια με ένα σπαστικό χαμόγελο που με ανησυχούσε και με εκνεύριζε συνέχεια.  

Γυάλιζε με σπρέι διακοσμητικά φύλλα,  με ένα χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο του που με έκανε να αναρωτιέμαι πόσο σπρέι παίζει να του είχε μπει στο στόμα. 

Προσπαθούσα να μετρήσω το ταμείο, αλλά δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ, συνέχεια τον κοίταζα. Για μια στιγμή με κοίταξε, οι ματιές μας συναντήθηκαν, αστραπιαία γύρισα από την άλλη, εκείνος γέλασε, πλάτυνε τα χαμόγελο του με αποτέλεσμα να φανούν περισσότερο τα λακάκκια του. Κοκκίνισα...

Πήρα μερικά κέρματα στα χέρια μου, όμως τα πέταξα απότομα πίσω στην ταμειακή. "Αμάν πια γιατί είσαι τόσο χαρούμενος!;;!"του φώναξα και σηκώθηκα όρθια, εκείνος γέλασε και με νευρίασε περισσότερο. 

"Μικρή περίεργη"μου είπε και γω ντράπηκα και κάθισα πίσω μετρώντας τα κέρματα που πέταξα. 

Everything lost [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora