Bab 7

21.5K 624 27
                                    

"Kau tgk Long.."

"Pergh...kau memang kan benda-benda blu-ray ni mesti kau hadap sendiri kan?"

"Ehh..kau yang tak peka! Aku pula kena..."

"Kau tlg lah ckp.."

"Long ni ade lagi ni.."

"Pergh giler ahh!!!"

"Woi! Korang tgk cite tak senonoh ke ha?!"
Terpelanting handphone Ilham dari tangannya. Terkejut punye pasal. Mereka toleh ke belakang. Mereka tersengih. Garu kepala.

"Mane ade la.."

"Ye la tu.."

"Betul lah mane de tgk bende lucah.."

"Bila masa aku cakap korang tengok benda lucah?"

"Tadi kau ckp tgk video tak senonoh.."

"Ooo jadi betul la? Aku bagi tahu bini korang..."

Kakinya baru nak melangkah tapi tangannya ditarik hingga buat dia terduduk di tengah-tengah antara mereka.

"Weh korang ni dah kenapa?!" Ditolaknya tubuh abang dan adiknya itu. Himpit macam aku nak berlari pula! Ehh..bukan tdi mmg nak lari ke? Haha..

"Jap ah..ni tgk gmbar ni..mesti kau suka.." Ilham mula menunjukkan handphonenya.

"Weh tak nak lah!" Iman cepat-cepat tutup mata. Apa ni ajak aku tgk benda tak senonoh ?!

"Tgk lah Ngah..mesti kau suka.."

"Otak korang lah! Affannnn...!!" Dilaungnya nama Affan untuk bantuan.

"Tgk la dulu bengong.." kepalanya ditolak oleh Ikram. Dia menyiku Ikram. Perlahan dia lihat apa yang ada di handphone Ilham. Matanya membulat.

"Kau kenal tak ngah siapa dalam tu?"

"Korang! Eee...ape ni? Busybody!"

"Hahahaha...tulah berasmara tak hengat!"

"Padam gambar tu!"

"Eh mane boleh..limited edition ni!"

"Ilham...buang lah!"

"Sorry sistorr..ni aje aset aku utk bahan kau.."

"HAHAHAHAHA..."

Mereka gelak. Iman bengang. Hampeh! Macam mane die bole dapat gmba Affan cium dahi aku dkt taman tadi. Dasar busybody! Skodeng aje kerja!

"Eee...benci lah!" Iman bangun dan hentak kaki. Dia mula melangkah meninggalkan dua ekor beruk tadi.

"Ngah! Nak aku send kat kau tak?"

Langkah Iman terhenti. Send? Hurm..gmba tdi cantik. Gamba yang berlatar belakangkan sunset.

"Tak nak aku buang!"

"Suka aty kau lah!"

"Betul ni...aku delete..."

"Nak hantar..Hantar aje lah! Byk bunyik betul!" Iman melangkah naik kembali. Kakinya dihentak-hentak. Bengang.

Berpadu gelak tawa mereka berdua dapat menyakat Iman.

"Kau tgk lah Long..dia nak senanya gmbar ni.. saja jual mahal konon..hahaha"

"Tula pasal..lepas hantar kat dia hantar kat Affan...pastu mintk pengeras..."

"Baek ah Long.."

"HAHAHAHA"

Dasar syaiton punye adik beradik.

💝💞💝💞💝💞💝💞

"Eee...benci betul lah!"

IMANAFFAN💞 [COMPLETED]Where stories live. Discover now