Bab 11

22.2K 555 7
                                    

"Erm..." Iman mengeliat kecil. Tapi matanya masih terkatup. Tak tahu lah kenapa dia letih sangat harini. Bdn rasa tak larat nk bgn mata pun rasa nak lelap aje.

"Hmm.."

Iman berpusing ke belakang. Dipeluknya bantal hangat itu. Mengurangkan rasa dingin yang menyapa diri. Entah kenapa rasa sejuk sangat aircond kat hotel ni. Mcm tak pakai baju pula rasanya. Kulitnya terasa menyentuh kulit yang hangat. Tanpa lapik. Nyaman.

Tiba-tiba....

Dia teringat sesuatu...

Matanya pantas terbuka. Dia lihat Affan yang beberapa inci saja darinya. Matanya membulat. Dia menolak sedikit tubuh Affan namun kucupan di dahi dia terima. Hangat.

"Erm.." Affan berdehem. Matanya masih lelap. Iman makin kalut. Apa yang jadi ni? Dia buka selimut dan dilihat tubuhnya. Tiada seurat benang pun di tubuhnya. Affan juga!

"Affan!" Tubuh Affan ditolaknya. Affan mengeliat kecil. Letih. Malas nak buka mata.

"Affan! Wake up!"

"Ngantuk la syg..Affan penat sangat ni.." Dia merengek. Tak tahu lah nape penat sangat.

"Affan! Bangun lah! Apa jadi malam tadi?!" Iman memetir. Affan terus terduduk. Apa jadi? Dia pandang Iman. Iman pandang dia.

💝💞💝💞💝💞💝💞💝💞💝

"Sape tadi Iman?" Soal Affan yang Baru saja kluar bilik. Dengar Iman mcm marah-marah pastu dengar macam berbual.

"Sape lagi kalau bukan penyibuk dua ekor tu.." Rungut Iman. Air mineral yang diberi Ikram dan Ilham tadi diambil satu dan diminumnya rakus. Habis satu botol dia telan.

"Dorang nak ape?"

"Bagi air ni haa..sengaja nak menyakat kita.."

"Ooo.." Affan mengangguk. Dia duduk dibirai katil sambil menekan-nekan telefonnya. Tak tahu la apa yang ditaipnya.

Iman mula naik ke katil bersedia utk tidur. Affan mula bergerak ke almari namun sempat dia menyambar air mineral lagi satu. Diminumnya perlahan dan setengah botol habis. Kemudian,dia mula bergerak mengambil baju.

Iman yang lihat Affan yang masih bertuala mula rasa lain macam. Err..stim?

Tak tahu kenapa dia rasa panas dan yang paling dia rasa sekarang ni..dia nak Affan. Badan Affan buat dia tergoda.

"Affan..."

Affan tersentak apabila Iman memeluknya dari belakang. Terkaku dia sebentar.

"Iman nak ape?" Perlahan dia berpaling menatap Iman. Mata kuyu Iman ditatapnya. Tiba-tiba dia rasa badannya panas. Matanya menatap Iman atas bawah. Entah kenapa dia sekali lagi bernafsu. Namun dia cuba tahan.

"Affan..I want you.."

"Iman..tadi Iman cakap.." Affan terkedu apabila Iman mengucup rahangnya. Tangan Iman mula merayap ke dadanya. Dia masih cuba menahan. Walaupun sebenarnya dia dah rasa mcm nak terkam Iman.

"Affan..please..I want you tonight.." Leher Affan dikucupnya perlahan. Digigitnya perlahan dan Affan mendesah. Membuat kan dia lebih agresif. Dia suka!

"Iman..ah..don't tease me like this.." Bahu Iman di pegang nye. Menahan Iman dari buat dia lebih terangsang. Sedaya habis die cuba bertahan.

IMANAFFAN💞 [COMPLETED]Where stories live. Discover now