"Sayang..buat apa lgi tu?" Affan cekak pinggang lihat Iman yg sdg berkungfu di dapur itu. Iman sengih.
"Kejap eh bie.."
"Sayang ni..bie kata duduk diam2 kan.."
"Kejap la..baby nak makan salad ni.."
"Mcm2 la mama baby ni.." Affan dakap Iman dari belakang. Dia lihat Iman yg sdg menggaul salad buah itu.
"Sayang nk tgk cite ape malam ni?"
"Tak kesah la..ikut Affan.."
"Okay.." Dagunya disangkutkan pd bahu Iman. Tgnnya mula menyeluk ke dlm baju Iman. Perut itu diusapnya lembut.
"Bie tak sabar nk tgk perut sayang besar..mesti comel.." Affan kucup leher Iman. Iman mengeliat geli.
"Comel ape..mesti time tu dah kembang bdn Iman ni.."
"Sayang Tak tau ke? Bdn org mengandung lgi seksi tau dari perempuan biasa.."
"Ye ke?"
"Ye la..bile perut dah besar..punggung ni dah makin lentik..yg ats ni pula makin kembang.."
"Bie!" Iman tepuk tgn Affan yg bergerak ke punggung dan dada nya. Affan gelak. Mcm tak biasa pula isteri dia ni..
"Ckp dah la..pegang2 pula.."
"Alololo...majuk ke? Macam tak biasa pula sayang ni.."
"Bie!" Merah muka Iman tahan malu. Affan gelak lagi. Dikucupnya pipi yg mula merah itu.
"You look more sexier when you shy baby.." Sekali lgi pipi itu jadi sasarannya.
"Bie ni..suka kan.." Iman mencuka. Cover malu! HAHAHA Mcm tak biasa!
"Mmg la suka..kalau tak suka..baby tak wujud dlm ni.." Ucap Affan sambil tgnnya menyentuh perut Iman. Iman senyum.
"Dah siap?"
"Dah..Jom.."
"Jom.." Tgn mereka berpimpinan keluar dari dapur. Melangkah ke atas.
💝💞💝💞💝💞💝
"Sayang.."
"Hurm.."
"Tido ke?"
"Tak la.." Iman pandang Affan. Terkebil2 Matanya menatap wajah Affan.
"Kenapa?" Soal Iman.
"Ye la..senyap je..igt tidur daa.."
Yela..tdi mulut potpetpotpet..bebel itu ini..mulut kunyah salad. Salad dah Abis terus diam. Kenyang mungkin. HAHA
"Ooo.." Iman kembali rebahkan kepalanya ke bahu Affan. Affan senyum. Manja dia dah datang mmg tak lepas la kene peluk.
"Sayang..nanti nama baby..sayang nak letak ape?"
Iman diam. Perlahan tubuhnya turun ke riba Affan. Lebih selesa baring. Dia pndng Affan. Tgnnya mula mencapai jemari Affan.
"Tak tahu lagi..baby pun baru 2 bulan..tak awal sangat ke?" Jemari yg dimainnya mula Affan bawa ke perutnya. Affan belai perutnya lembut dgn penuh kasih. Iman hanya diam lihat tgn Affan yg bergerak atas perutnya itu.
"Hurm..Bie excited.." Baju Iman diangkat. Disentuhnya perut mulus itu lembut. Tak sabar rasa hati ingin merasa anaknya menendang.
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
Romance~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...