Bab 43

14.9K 438 14
                                    

Iman termenung sendiri. Sudah beberapa bulan berlalu sejak kantoi pil perancang tu. Sampai hari ni..Iman masih rasa kesal.

Iman mengeluh. Sejak dia berhenti makan pil tersebut dia sendiri tdk tahu waktu suburnya. Waktu haid nya jugak tdk teratur.

Rasa menyesal tu tak pernah hilang selagi dia tak mengandung. Dia nampak Affan sgt inginkan anak. Kdg2 nampak Affan main dgn ank org..ank pekerja dia..ank Ilham dan Ikram. Dia nampak sgt Affan nak jadi bapa. Dari mata Affan dia dpt nampak sinar keinginan tersebut.

I'm sorry husband..

Rasa nak nangis bila pikir balik. Rasa mcm bodoh sgt..tapi apa boleh buat semua dah berlaku. Masa tak boleh diputarkan kembali.

"Sayang.."

Iman tersentak. Dia menoleh ke arah Affan yg mendekatinya dgn senyuman. Iman balas senyuman tersebut.

"Affan panggil banyak kali..sayang tak sahut pun..Affan igt syg pegi mana tadi.." Ujar Affan manja. Dia terus rebahkan kepalanya ke riba Iman. Iman hanya senyum. Budak manja dah mai dah..

"Iman ade je dkt luar ni..Affan yg gelabah.." Jawab Iman lembut. Rambut Affan dibelainya. Affan sengih. Suka la tu kene manja2!

"Mane Affan tahu syg dkt balkoni.." Iman hanya senyum lihat Affan yg mula berceloteh. Layan je la..

Nasib dkt balkoni ni ade sofa..kalau tak mmg ke lantai la Affan jawab nya. HAHAHA

"Sayang.."

"Hurm?"

"Affan bebel sorg2 ke? Sayang dgr tak?"

"Hurm..dgr.."

"Okay..ape Affan ckp tdi?" Iman diam. Berkelip2 mata dia pandang Affan. Mata Affan mencerun melihat Iman.

"Sayang tak dgr kan?"

"Sorry..Affan ckp ape tadi?" Iman senyum nipis. Affan pandang Iman tak lepas. Wajah Iman nampak serabut.

"Sayang ade masalah ke?" Jemari itu dicapai dan diletakkan ke pipinya. Iman geleng.

"Tak de..kenapa?"

"Sayang nampak serabut..problem kerja ke?"

"No..nothing Affan.." Iman senyum. Tgnnya yg berada di pipi Affan membelai pipi itu.

"If you have any problem just tell me..okay syg? Jgn rahsia2..we both are husband and wife..no secret between us.."

"I know Affan.."

"Hurm..." Affan terus menyembamkan wajahnya ke perut Iman. Iman hanya membiarkan.

"Bukan tdi Affan kate lama ke keluar dgn Qarliq?"

"Tak jdi..dia ade hal.."

"Ooo.."

"Sayang Jom ikut Affan kejap.."

"Nak pegi mana?"

"Just follow me.." Tgn Iman ditariknya mengikut langkahnya. Iman hanya menurut. Bilik dituju.

"Sayang..I have something for you.."

IMANAFFAN💞 [COMPLETED]Where stories live. Discover now