"Bie.."
"Hurm..nape syg?" Affan menoleh ke arah Iman sekilas apabila terasa tgn kecil itu mengusap pehanya lembut.
"Thanks utk malam ni..Iman suka sgt!" Dikucup pipi Affan lembut. Affan senyum. Jemari Iman yg menyentuh pehanya itu dicapai dan dielus lembut.
"Most welcome my queen. Anything for you syg.." Dikucup jemari itu lembut.
Jalan yg lengang membuatkan Affan memandu perlahan. Nak jugak rasa org berdating. Org berdating kan bawa kereta slow nak mampus. HAHAHA sbb ape? Sbb nak lama2 dgn kekasih. Konon boleh melengahkan masa la..
Tanpa disedari sebuah kereta hitam mula meluncur laju sebelah kereta Affan. Dan tdk disangka kereta itu terus menghalang pergerakan kereta Affan kerana kereta itu melintang di tgh jalan.
Affan brek mengejut. Nasib bawa perlahan! Kalau laju? Tak pasal aje.
"Syg okay?" Perut Iman disentuh dan pipi Iman diusap. Riak risau terpancar di wajahnya.
"I'm okay bie.."
Affan mengangguk. Mereka pndng ke hadapan. Terkedu. Pintu kereta hitam itu mula terbuka dan keluar dua org lelaki sasa yg turut berbaju hitam. Wajah mereka tertutup di sebalik mask yg menutupi hidung dan mulut mereka.
"Bie Siapa tu?"
"Bie tak tahu syg.." Affan menoleh ke arah Iman. Wajah Iman mula pucat.
"Ni Bkn prank bie kan?"
"Bukan syg.." Affan genggam tgn Iman. Tahu isterinya mula rasa takut.
"Don't worry syg..ape2 berlaku bie akan selamatkan syg.."
"Iman takot.." Sejuk tgnnya meenyentuh tgn Affan yg hangat.
Affan mula masuk gear. Handbreak diturunkan dan minyak ditekan.
Namun dia tdk sangka lelaki itu mengeluarkan pistol dan menembak keretanya.
BANG!
"Shit!"
Kemek la kereta aku!
BANG!
Affan pantas menarik tubuh Iman supaya menunduk. Pecah cermin keretanya.
Nasib tak de pape berlaku pd mereka.
"Bie.." Mata Iman mula berkaca. Takut!
Affan sekali lgi cuba mengundurkan keretanya. Sekali lagi keretanya ditembak.
BANG!
Tepat mengena tayar kanannya.
Bunyi geseran tayar dgn tar kedengaran kuat.
Kereta Affan mula hilang kawalan dan menghala ke sisi jalan.Keretanya betul2 menghadap pokok. Nasib ade brek!
"Ape masalah dia ni?!" Affan mula naik berang. Seatbelt dibuka kasar.
"Bie..jgn.." Tgn Affan dicapai erat.
"Sekejap syg..syg duduk diam2 ye.." Tgn Iman dielus dan dilepaskan dari lengannya.
"Ape masalah kau ni?!" Soal Affan berang. Wajah lelaki yg hanya menampakkan matanya itu sudah cukup buat Affan tahu dia tersenyum sinis.
Lelaki itu mulakan serangan. Affan pantas mengelak. Ditumbuk perut lelaki itu padu. Kaki lelaki itu disepak bahagian tulang. Lelaki itu melutut dan pantas pistol yg terlepas dri lelaki itu Affan sepak menjauhi mereka.
Baru sahaja ingin berpusing.. Affan ditumbuk bahagian tulang pipinya. Menyinga Affan dibuatnya. Wajahnya merah. Marah!
"Kau tumbuk Muka aku?! Kau tahu tak ni asset aku?!" Affan mula naik hantu. Pantang betul org buat main muka dia. Terus dia tumbuk muka seorg lagi lelaki itu. Dua kali dia tumbuk kiri dan kanan. Biar lebam biji mata kau!
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
Romance~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...