Bab 48

16.2K 429 11
                                    

"Thanks Mar jaga isteri saye.." Mar senyum lihat Iman dan Affan.

"Sokay encik Iqbal..bos sye dah anggap mcm kakak sye dah.."

"Kalau dah anggap kakak tak payah la panggil bos kat luar.." Iman jeling Mar manja. Mar sengih garu kepala. Bkn tak nak..segan.

"Segan la bos.."

"Tgk la Fan..nk panggil Iman kakak pun malu.."

"You tak payah panggil kakak..panggil angah baru rasa mcm one family.." ujar Affan. Iman angguk kepala.

"Err..malu la sye bos.."

"Ape nak malunya..Dato Datin tu kenal awak Mar.." Ujar Iman. Iman pndng Mar tunak. Dia sayang Mar ni. Dia anggap Mar mcm kawan dan adk sendiri.

"Tak payah malu..apa2 event kat rumah tu pun awak yg byk tolong Mar.."ujar Iman lagi. Mar sengih.

"Terima kasih bos.."

"Bos lagi.."

"Segan la bos..nanti sye praktikkan lagi.."

"Ye la..kami balik dulu ye Mar..thanks. Hot chocolate awak mmg sedap..superb!" Mar sengih.

"Terima kasih bos.."

"Kami balik dulu.." Affan senyum pada Mar. Tanda terima kasih.

Iman masuk ke keretanya. Affan masih dipintu keretanya.

"Jgn bawa laju. Igt Iman tgh bawa satu lgi nyawa tu.."

"I know la Affan.." Iman senyum.

"Nanti sampai rumah..jgn naik dulu. Tunggu Affan kat parking."

"Okay.."

"Hati-hati.."

Iman mula memandu kereta perlahan. Dia lihat Affan yg sdg mengekorinya dari belakang. Dia tersenyum. Risau sangat..

💞💝💞💝💞💝💞

"Jom.."

Affan tarik tgn Iman yg sdg berdiri di luar kereta itu.

"Eh nak pergi mne?"

"Cpt la.."

"Iman tak salin baju lagi.."

"No need..Jom.."

"Fine.."

Iman naik kereta Affan. Kalau dah kaki paksa tu mmg tak boleh nak lawan.

"Iman.."

"Hurm..nape?"

"Thanks sudi bawa zuriat Affan.."

"I'm your wife Affan..Siapa lagi nak bawa zuriat Affan kalau bkn Iman?"

"Hurm..tak sabarnya nk tunggu baby keluar.." Perut Iman diusapnya lembut. Iman senyum. Tgnnya diletakkan ke atas tgn Affan.

"Iman pun.."

"Berapa bulan dah yang?"

"Almost two month.."

"Sayang.."

"Hurm.."

"Tak nak tanya kita nak pegi mne?" Iman pndng Affan dgn mata yg mengecil.

IMANAFFAN💞 [COMPLETED]Where stories live. Discover now