Iman memandang langkah orang yg membuka pintu tadi. Tak sangka! Sungguh rasa nak terputus nyawa tgk insan yg sdg melangkah ke arah nya kini.
"Hey dear..why you look so pale?" Pipi Iman dielusnya lembut. Iman telan liur. Matanya masih menatap wajah si dia yg tersenyum manis ke arahnya.
"Liyana.."
"Yes dear..it's me! Liyana!"
Iman rasa mcm nak cair lutut dia sekarang. Dia rasa mcm nak pengsan! Dia bersangka buruk pd Ilham. Tpi rupanya! Si lesbian gila ni!
"Kau nak ape culik aku? Aku tak ganggu hidup kau!" Jawab Iman berani dan garang. Liyana ketawa sinis.
"Hey..jgn lah garang sgt dear.." Pipi Iman dielusnya lgi. Iman menepis. Matanya tajam memandang Liyana.
"Mmg you tak ganggu hidup I..tpi you ganggu hati I dear.." Dia merapatkan wajahnya ke arah Iman. Iman terundur ke belakang. Minah ni nak mampus ke hape?!
"Kau nak ape ni?"
"I nak you la..erm..you makin cantik lah sekarang.." Hidung Iman dicuit. Makin bulat mata Iman memandang Liyana. Berdebar die dibuatnya. Seram sejuk! Bkn berdebar jatuh cinta!
"Hurm..bila tgk perut you..mesti you layan Affan bagus kan?" Iman telan liur. Ape Minah ni ckp? Jgn ckp dia tgh ckp psl layanan batin. Mampus!
"Means you mesti boleh layan I jugak.." Iman dah kecut perut.
"Hurm..you cantik sgt bile you tgh pregnant.." Perut Iman diusapnya lembut. Anak di dalam perut masih tdk bergerak. Iman dah takut. Serius dia risau. Iman tepis tgn Liyana yg bergerak atas perutnya itu.
"Don't touch me!"
"Hurm..bibir you nampak mengancam..looks so delicious.." Bibir Iman diusapnya lembut. Iman rasa nak terajang aje Liyana ni. Lagi org tepis lagi bergerak pula tgn tu.
"Stop it Liyana! Aku tak suka!" Ditepisnya lagi tgn Liyana itu.
"Hurm..garang! I like!" Liyana kenyit mata. Ya Allah..kau beri lah dia petunjuk dan hidayah supaya berubah ke pangkal jalan. Teruk! Dia sgt teruk!
"Ape yg kau nak ni?! Cuba kau cakap?! Aku tak suka lah mcm ni?!"
"I nak you! Tak paham ke?!" Iman terdiam bila Liyana menjerkah dirinya.
"I'm sorry dear..I tak sengaja.." Jemari Iman dicapai dan dikucup tanda Maaf. Iman pantas menarik tgnnya. Geli! Tahap nak mampus geli dia!
"Aku bukan lesbian!"
"Hurm..sbb tu la I culik you.."
"Ape maksud kau?"
"Kalau you nk tahu..dari dulu lagi I suka you.."
Iman terkedu? What?! Euwwww ape ni?!
"Tpi..masa tu you tak pndng pun I. Sbb tu I mula rapat dgn Affan. I rapat dgn dia pun sbb you..I nk you dkt dgn I..kalau you nak tahu..I selalu desak Affan utk ajak you bila keluar date sbb i nak tgk muka you yg manis ni.." Iman pantas mengelak apabila tgn Liyana ingin menyentuh wajahnya.
"Kau gila Liyana!"
"Mmg..sbb I gilakan you!" Ayat klise dia keluar dah. Eeuuww Kalau kau laki pun aku tak nak lah! Jerit Iman dalam hati.
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
Romance~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...