Iman tersenyum sendiri. Gambar hitam putih di tatap tdk lepas. Affan senyum melihat keletah Iman.
"Sayang..sudah lah tu ditenungnya gambar itu.. meh la tenung Affan pula.." Seraya itu dia terus meletakkan kepalanya di riba Iman. Iman tersenyum. Gambar tdi diletakkan ke dalam laci meja sisi katil.Mood nak manja-manja dia mai dah..
"Tak sangka..Iman pregnant sekarang.." Perutnya diusap lembut. Tgn Affan juga hinggap di ats tgnnya. Mereka berpandangan dan berbalas senyuman.
"Affan pun..Affan harap dengan kehadiran baby ni..kita akan bertambah bahagia.."
Iman senyum. Affan menyelak baju Iman ke atas.
"Affan..nak buat apa?"
"Nak cakap dengan baby la.."
Perut Kempis itu diusap-usapnya. Perlahan diciumnya. Iman tahan geli.
"Affan geli la.." Ditolaknya wajah Affan jauh dari perut nya. Affan sengih.
"Baby..jaga mama baik-baik tau. Jangan nakal-nakal.." Sekali lagi dikucupnya perut itu. Kemudian dia menyembamkan Wajahnya disitu.
"Affan..geli la.."
"Hurm..." Affan makin mengada-ngada. Baju Iman yg diselaknya tadi turunkan ke bawah menutupi wajahnya di perut Iman. Iman sudah geleng kepala.
Umur dah 27 tahun pun perangai mcm bdx 7 tahun. Manja nya Ya Ampun! Tak tahu la kalau ank dia nanti ikut perangai Affan. Boleh pengsan dia agaknya.
"Affan..Iman nak tidur..Ngantuk.."
"Hurm..?" Affan keluar dari baju Iman. Dia lihat mata Iman yg sudah layu. Dia bangun dan dibaringkan Iman. Kemudian,dia berbaring di sisi Iman. Selimut ditarik hingga ke dada. Iman ditarik ke dalam pelukan. Tangannya masih sempat menyusup ke dalam baju Iman. Perut itu diusap-usapnya. Iman pula sudah mula mamai. Leka perutnya dibelai. Selesa. Makin buat dia rsa terbuai. Tangannya naik memeluk Affan.
"I love you syg.."
"Love you too..." balas Iman tanpa sedar. Affan senyum. Dia tahu...Iman masih sayang kan nya lagi. Walaupun Iman masih tdk meluahkan pada nya. Tak pe..dia sanggup menunggu walau 1000 tahun lagi.
Dahi itu dikucup lembut.
Goodnight girlfriend..dream of me..
Goodnight baby..dream of us..
Dia melelapkan mata sambil pelukan makin dieratkan.
💞💝💞💝💞💝💞💝💞💝💞
"Iman..hati-hati..jangan lasak-lasak sangat.."
"Ye..Iman tahu.."
"Kalau ade barang berat nak angkat minta tolong staf. Nak air ke ape minta PA Iman buat kan.."
"Ye ye.."
"Tengah hari pastikan lunch! Paham? Nanti balik baby ngadu kat papa dia lapar..mama siap tau!"
Iman tergelak. Alahai encik suami..risau sangat.
"Ye Affan..don't be worried that much.."
"I love you syg..sbb tu la Affan risau psl Iman.."
"Yes I know.." Iman mula ingin menyarung kasut Tapi kasutnya dirampas. Dia tercengang pandang Affan.
"Why?"
"No more heels..not good for you and our baby.." Kasut tumit itu disimpan kembali dan dikeluarkan wedges.
"This..just nice..utk sementara ni pakai yg biase ok? Nanti weekend kita cari kasut yg sesuai utk Iman..ok?"
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
Romance~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...