Iman melangkah turun ke dapur. Rumah yg hanya dua tingkat ini sangat luas! Dia nak berjalan tgk sekeliling tpi malas pula. Nanti la jalan dgn Affan. Kang sesat susah! HAHAHA
"Biee.." Iman panggil Affan. Affan sedang masak. Wah..encik Iqbal kita rajin la hari ni..
"Yes sayang..sayang duduk dulu ye? Affan dah nak siap masak dah.." Ujar Affan tanpa menoleh. Iman hanya senyum. Dia lihat Affan yg memakai apron tanpa baju itu. Sexy! Aumm!
"Biee masak ape?" Iman memeluk Affan dari belakang. Kepalanya dijenguk ke kuali melalui bawah ketiak Affan.
"Bie..Hurm..sound nice.." Iman dongak pandang Affan. Dia tgk Affan senyum. Trus terukir senyum melihat Affan.
"Bie masak simple je sayang..tak mampu nak masak lebih2.."
"Sokay..spaghetti is enough for me and baby.." Tgn Iman masih tak lepas memeluk Affan.
"Sayang duduk dulu ye.." Gas ditutup.Affan mula renggangkan pelukan. Dia menoleh ke arah Iman. Dia spt tercengang. Dia pandang Iman atas bawah.
"Kenapa? Nampak pelik ke bie?"
"You look so sexy sayang.." Terus bibir Iman dipagutnya. Geram! Iman senyum. Kucupan itu dibalas. Sedikit terjengket kakinya utk menyamai ketinggian Affan. Affan menunduk perlahan. Tdk mahu si isteri berjengket begitu.
"Erm..you always adorable what ever you wear sayang.." Dahi Iman dikucupnya. Pipi itu dielusnya lembut. Iman senyum.
"Thank you.."
"Most welcome.." Affan masih tak lepas pndng Iman. Serius! Die geram dgn Iman! Jantung dia pun berdegup tak sekata!
Bayangkan..dgn hanya memakai baju kemeja Affan yg berwarna putih itu sangat menunjukkan keseksian Iman. Dgn baju hanya dibutang hingga paras dada. Mendedah bahu putih mulus itu. Rambut yg disanggul tinggi mendedahkan leher jinjang isterinya itu.Labuh baju hanya paras peha. Mmg nmpak semua..omaigod! Naluri kelelakiannya berkocak hebat.
"Bie..kita makan dulu..jgn nak tenung Iman lebih2.." Iman terus bergerak ke arah kerusi. Jauhkan sikit diri dari Affan. Bahaya!
"Sayang la..seksi sangat..geram tau?" Affan mula menghidang spaghetti yg dimasaknya. Dia pinggan diletakkan di ats meja. Masih berasap. Juice orange dari kotak di bawa keluar bersama dua gelas.
Iman hanya memerhati. Affan sudah tidak kekok di dapur. Dah pandai berdikari sendiri.
"Iman lapar tau Bie..bagila Iman kenyang dulu Kalau ye pun.."
"Ooo Kalau dah kenyang bole dapat la ni?"
"Gatal.." Iman jeling Affan yg sdg tersengih gatal. Apron sudah dibuka. Mendedahkan badan dia yg ketak2 tu. Iman pula yg geram! Haish! Makan dulu!
"Makan dulu ye sayang..makan byk sikit..baru ade tenaga.."
"Affan!"
"Ape Affan2?"
"Bie ni mmg tau.." Iman muncung.
"Dah makan..nanti bie bawa Iman pusing rumah.."
"Okay.."
💞💝💞💝💞💝💞
"Bie.."
"Hurm?"
"Sejak bila rumah ni wujud?" Soal Iman. Mereka sdg jalan berpimpinan dalam rumah itu. Mereka mula bergerak naik ke atas.
"Dah lama sayang..sebelum kita kahwin lagi.."
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
रोमांस~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...