"Syg..."
"Ye? Nak ape Affan?"
"Tolonggg..." Affan merengek. Tie di leher disuakan pd Iman yg masih duduk di birai katil.Iman mengcilkan matanya. Dia bgn perlahan.
"Nak manja-manja ke?" Ujar Iman. Tgnnya masih bergerak melilit tie di leher Affan.
"Bkn selalu.." Affan sengih. Perlahan pipi itu dikucupnya.
"Haip..dok diam-diam.." Ditepuknya lembut dada bidang itu.
"I love you.." Sebelah lagi pipi Iman dikucupnya.
"Affan.." Iman jeling Affan. Jeling manja!
"Syg jeling buat Affan tergode laa.." Terus mata Iman pula dikucup.
"Affan..you bekerja harini..ingat! Iman je cuti.."
"Kalau nk cuti sekali?" Tubuh Iman ditarik ke dlm pelukan bila lihat Iman selesai mengikat tienya.Die senyum nakal. Iman jeling dia lagi.
"Jgn nak ngada-ngada la.."
"Geram la tgk Iman...". Terus seluruh wajah Iman dikucupnya bertalu-talu.
"Affan..nanti Affan lewat.." Ditolaknya wajah Affan menjauhinya.
"I miss you a lot syg..." Dahi itu dikucupnya lama. Mata Iman trkatup. Terus rasa debar mula menguasai cik jantung. Cik hati mula bersorak suka.
I miss you too hubby...
"Iman.."
"Hurm?" Iman pndng Affan.
"Kalau Affan buat ni..jgn mrh.."
"Affan nak buat ape?" Tdk sempat berfikir lanjut Affan mengangkat kakinya ke pinggang Affan dan tubuhnya ditolak ke dinding. Iman terkejut. Dia memandang Affan yg tersengih nakal dihadapannya. Kedua belah kakinya sudah melilit pinggang Affan. Lengannya juga sudah memeluk leher Affan. Punggungnya Affan tampung dgn tangan supaya tdk jatuh.
"Affan nk wat ape ni? Affan keje harini..nanti lambat.." Matanya masih menatap Affan. Affan masih senyum.
"Affan tak tahan.."
"Affan..jgn mcm-mcm eh.."
"Please..sikit je.."
"Affan!" Bahu itu ditamparnya lembut. Mukanya merah. Malu!
"Please syg..bibir Iman buat Affan tergode.."
"Affan jgn nak..." Terpejam matanya apabila terasa bibirnya mula basah. Affan mula menghangatkan ciuman mereka. Leher Iman dipgg dan makin ditolak ke wajahnya. Bgi tiada ruang antara mereka.
Iman membalas nya mesra. Lama tdk semesra ini. Dia Rindu!
Deringan telefon dibiarkan.
Sekali..
Dua kali..
Tiga kali...
Emp....
"Affan your phone.." Ciuman itu terlerai. Iman sudah merah muka. Affan menatapnya dgn senyuman manis. Tak puas dgn bibir Iman. Ketagih!
"Affan betul-betul rasa nak cuti harini.."
"Haip..pergi kerja...jgn nak main-main.."
"Tpi yang.."
"Affan handphone Affan bunyi dari tadi..turunkan Iman.." Iman menolak tubuh Affan menjauhinya. Namun Affan makin eratkan pegangan dipunggungnya.
"No..tak puas nk lepas rindu ni..dok diam-diam..Tgn jgn lepas.."
YOU ARE READING
IMANAFFAN💞 [COMPLETED]
Romance~COMPLETED~ Kerana desakan...lamaran itu diterima. Walaupun hati tidak mahu tapi dia rela. Iman Saffiya seboleh mungkin menafikan apa yang ada dihatinya. Tidak mahu disakiti lagi. Tidak! Cukup sekali dia dilukai. Iqbal Affan pula seboleh mungkin m...