8. kapitola

619 35 0
                                    

Domů jsem dorazila o půl hodiny později. Jen co jsem strčila klíče do zámku všimla jsem si něčeho divného. Dveře nebyli zamčený, což značilo, že někdo je doma. Otevřela jsem a zůstala zírat. Kyle posedával před obří plazmovou televizí a hrál no nevím co. Důležitý bylo, že nebyl sám. Seděli tam s ním ještě další dva kluci. Zavřela jsem za sebou dveře, což přitáhlo jejich pozornost ke mně.

Kluk s tmavě hnědými vlasy a modrými oči dloubl do Kyle. ,,Kdo je ta kočka?"

Kyle položil ovládač na stůl a zvedl se. ,,To je moje ségra, takže na ní nezírej." Jen jsem pozvedla obočí.

Vedle mě se zjevil Finn. ,,Angie! Angie! Už si zpátky konečně! Tihle kluci tu dělají hrozný hluk!" Finn si založil ruce a mračil se na kluky.

Kyle ke mě přešel. ,,Jak si se dneska měla?"

,,Ušlo to." Zamířila jsem do kuchyně.

,,Nepochlubil ses, že máš ségru."

,,Vám dvou úchylům bych to určitě řekl." Slyšela jsem je ještě říkat.

,,Budou tu ještě dlouho Angie?" Zeptal se Finn.

,,To nevím Finne. Taky bych rád, aby už šli." Povzdechla jsem si a došla ke dřezu. Nalila jsem si sklenici vody a napila se

,,Doufám, že ti nevadí, že tu jsou?" Otočila jsem se. Kyle se opíral o linku a sledoval mě.

Položila jsem sklenici do dřezu. ,,Nevím Kyle. Víš, že mi vadí všichni."

Usmál se. ,,Taky pravda."

,,Jak to, že si vůbec tak brzy doma?" Podívala jsem se na něj.

,,Odpadlo mi pár hodin tréningu. Kluci si chtěli zahrát, tak jsme šli k nám."

,,Hmm.." Promnula jsem si krk. ,,Takže tohle jsou tví kámoši?"

Usmál se ještě víc. ,,Jedny z mnoha. Mimo to, taky jsem si dneska všiml, že jedny máš."

,,Nejsou to mí přátelé."

,,Ale vypadají tak." Usmíval se dál. ,,Navíc.." Přešel ke mně. ,, Nebylo by na tom nic špatného."

Odstrčila jsem se od linky. ,,Taky nic takového netvrdím."

Zamířila jsem zpátky do obýváků. Kyle mi šel v patách. Měla jsem v plánu vzít roha do svého pokoje, ale Kyle mě chytil za ramena a otočil směrem ke klukům. Oba na mě zírali.

,,Kluci tohle je Angie. Angie tohle je Max." Ukázal na kluka s hnědými vlasy. ,, a tohle je Aaron." Přesunul ukazováček směrem ke klukovi se špinavými blond vlasy, zelenými oči a bejskou na hlavě. Oba se na mě usmáli.

,,A je Angie zadaná?" Zajímal se Aaron.

,,Angie je nedostupná." Zpražil ho pohledem Kyle.

,,Škoda.." Zamumlal Aaron.

,,Chceš si s námi zahrát?" Křenil se na mě Kyle.

,,Ehmm ... ani ne..."

,,Ne odmítám." S tím mě dotlačil k pohovce a donutil mě se posadit. Cítila jsem na sobě pohled kluků.

,,Myslela jsem, že to byla otázka."

,,Taky, že jo." Kyle mi do ruky strčil ovládač, alespoň myslím, že to byl ovládač.

,,Kyle víš, že nemám ani ponětí co s tím mám dělat, že jo?"

Kyle se zasmál. ,,Neboj všechno ti vysvětlím. Tímhle čudlíkem střílíš. Těmihle se pohybuješ. Doprava, doleva, dopředu, dozadu. Áčkem se kryješ a béčkem dáváš stopku." Postupně na všechny čudlíky ukazoval. ,,Všemu chápeš?"

Tajemství osudu I - Já nejsem blázen! ( PROBÍHÁ KOREKCE TEXTU )✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat