21. Kapitola

784 37 9
                                    

Přináším další kapitolu, která je o něco delší než předchozí, ale nedokázala jsem ji napsat ve zkrácené verzi. Snad se bude líbit. Přeju příjemné čtení. 😄💜

Celé ráno jsem se snažila vymyslet plán, jak se dostat přes rodiče k Sebastianovi. Až jsem se nad tím zamyslela jakkoli, bylo to nemožný. Moji rodiče si všimnou, že nejsem doma a navíc, jak bych se nenápadně vypařila vystrojená v něčem takovým bez toho, aby si toho někdo všiml. Když jsem se ráno probudila, zjistila jsem, že se mi za oknem válí velká krabice. Nevšimla jsem si, že by jí tam někdo dal, ale byla tam. Když jsem jí otevřela, našla jsem v ní zlatobílou pozvánku s krásným písmem a aby toho nebylo málo, krabice obsahovala krásné šaty. K šatům byly přidány i červené sametové lodičky a dva šperky. Stříbrný řetízek na ruku a složitý náhrdelník. Nakonec se v krabici ukrývala malá kartička s dvěma slovy.

Tvoje zář

Muselo to být od Mattea.

,, Takže kde bloudíš právě teď?" Ozval se Kyle.

Právě jsem seděli u snídaně. Kyle se cpal kuřecím sendvičem a zároveň kuličky s mlékem.

,, Nikde. Navíc už ti někdo řekl, že je to pěkně nechutná kombinace." Poukázala jsem  na jeho snídani.

Jen se zakřenil. ,, Myslím, že toho zatím nikdo nebyl svědkem."

,, To mají štěstí."

Zasmál se. ,, Co máš dneska v plánu?"

Zastavila jsem se s lžící uprostřed pohybu. ,, Ehmm.. nejspíš se trochu učit a taky potřebuju dodělat projekt z ekonomiky a napsat slohovku o okupaci lidstva." Byla to lež, všechno jsem to už měla dávno hotové, tedy až na tu okupaci, tu jsem opravdu potřebovala dodělat.

Kyle se kysele usmál. ,, Achh ty šprte."

Dloubla jsem ho loktem. ,, Kdo je u tebe šprt!.."

Zakřenil se. ,, Ale .. myslel jsem si, že moje roztomilá sestřička, ale pak mi došlo, že je až moc hezká na to, aby byla šprt." Tomu jsem se zasmála. 

,, Dobré ráno. Vidím, že se bavíte." Do kuchyně se přihnal táta. Vypadal unaveněji než obvykle.

,, I tobě." Řekli jsme s Kylem jednohlasně a usmáli se.

,, Rozhodli jste se, jestli s námi dneska pojedete na tu aukci?"

Vybavila se mi vzpomínka, že máma o tom něco říkala, ale úplně se mi to vypařilo z hlavy. ,, To je dneska?" Vypadlo ze mě zaujatě.

Táta si mě prohlídl. ,, Ano miláčku. Máš zájem?"

,, No já.." Než jsem stačila vymyslet něco srozumitelného, promluvil Kyle.

,, Já teda rozhodně ne. Jednou mi to stačilo. Tihle zazobanci.." Kyle se otřásl, jako by mu byla zima. ,, vážně jsou nejhorší. Navíc neber si to osobně tati, ale větší nudu jsem nezažil."

Táta se nenaštval, namísto toho se krátce zasmál. ,, Jistě Kyle. Je mi jasné, že máš lepší plány."

Kyle se zakřenil. ,, To si piš. Přespím u Aarona. Máme spolu rozehranou hru a je čas na odvetu."

Tajemství osudu I - Já nejsem blázen! ( PROBÍHÁ KOREKCE TEXTU )✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat