13. Kapitola

805 34 6
                                    

Ahoj .. přináším 13. Kapitolu. Doufám, ze vás alespoň trochu potěší pokračování. Samozřejmě mi můžete napsat, jak se vám příběh zatím líbí.. A na závěr chci upozornit, že 14.kapitola přibyde do konce týdne .. přeju příjemné čtení 💜

Další dny školy plynuly, jako voda. Díky nadměrným horkům škola končila dřív, za což byli všichni nesmírně vděční. Byl zrovna čtvrtek. Pan ředitel oznámil, že výuka končí, ale studenti musí nadále zůstat ve škole dokud neodbije dvanáctá hodina. Nechápala jsem důvod tohohle, ale nehodlala jsem to řešit. Posedávala jsem v jídelně u svého obvyklého stolu. Snažila jsem se poklidně dočíst poslední stránky knihy " Deset malých nadechnutí ". Neměla jsem tohohle autora zrovna v oblibě, ale tahle kniha mě svým stylem zasáhla. Snažila jsem se číst i přesto, že můj stůl (ano jemně jsem si ho přivlastnila ) obklopila Adri a ostatní.

,, Dneska jsem zaslechla, že Quinn se dala zpátky dohromady s Chrisem."

Najednou jsem zpozorněla. Tohle mě celkem zajímalo.

,, Fakt?" Zamumlala Hannah s plnou pusou. Adri horlivě přikyvovala.

,, Hmm.. Co čekat. Dokonalí lidé končí vždycky spolu." Zabubnoval do stolu Charles. Na tom něco bylo.

,, Mě se to nějak nezdá.." Zaprotestoval Kim.

,, A to proč? Ty snad víš něco víc než my?" Adri na něho upínala zvědavý pohled, ale Kim jen mávl rukou.

,, Ne, ale.."

,, Ale.." Vyzvídala Adri dál.

,, Ale je to blbost. Kdyby to byla pravda, už by to tu všichni věděli. Vždyť ty dva jsou tu oblíbenější než Justin Bieber."

Hannah se zasmála. ,, Dobrý přirovnání." Pak se zadívala na mě. ,, Nevíš o tom něco Angie? Vypadá to, že jste si s Chrisem blízký."

Do teď jsem se snažila předstírat, že neposlouchám, ale po tomhle jsem to vzdala.

,, Ne nevím a nejsme si blízký." Zaklapla jsem knihu a posunula jí stranou.

,, Jistě." Hannah se zakřenila. ,, Už jsem na tobě vypozorovala jednu věc, víš jakou?"

Pozvedla jsem ramena.

,, Nikdy si nechceš přiznat to, co se opravdu děje."

Chvíli jsem Hannah sledovala. Nejspíš měla pravdu. Než jsem se, ale nad tím stačila pořádně zamyslet, všimla jsem si Matteových pískových vlasů. Neváhala jsem ani minutu. Rychle jsem rozevřela knihu a postavila jí na stůl. Pak jsem za ní schovala hlavu. Nechtěla jsem, aby mě viděl a co tu sakra dělal! Nikdo nebyl zvyklí na jeho přítomnost v jídelně, což bylo poznat.

,, To je Matteo? Co ten tu dělá?" Zeptala se udiveně Hannah.

,, Neviděla jsem ho v jídelně asi od.. no byl tu vůbec někdy!? " Zamumlala Adri.

,, Nevím, ale vypadá, že někoho hledá." Ozvala se znovu Hannah.

,, Přijde to jenom mě nebo jde sem?" Promluvil po chvíli Charles. Jen co to řekl, bylo mi jasný koho hledá.

Tajemství osudu I - Já nejsem blázen! ( PROBÍHÁ KOREKCE TEXTU )✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat