Tit..tit..tit.
Bunyi jam penggera di waktu pagi itu membuatkan seorang gadis terbangun daripada lenanya.
Ketika dia membuka mata,dia terasa ada sesuatu yang melingkari pada pinggangnya.
Ya,tangan seseorang! Dia segera menepis sambil memusingkan tubuhnya.Sejurus selepas itu,tubuh Tengku Fazril ditolak secara mengejut.
"Arghhh!! Perogol!!"
Tengku Fazril terguling-guling lalu jatuh ke bawah katil seperti nangka busuk.
Pakk!
"Adoii!!" Sumpahan apa pulak yang aku kena pagi-pagi ni?
"Tak guna! Nak mampus awal ke?!" Mata Angel melilau mencari pistol kesayangannya.
Takde sape yang boleh sentuh aku!
"What's wrong with you,mummy?! Tetiba nak tolak daddy apehal pulak?!" kata Tengku Fazrl sambil mengusap kepalanya.
Sakit giler bapak kau.
Sejak bila aku ada daddy? Atok yang jaga aku selama ni.
"Hei,sape mummy kau?! Camne aku boleh sekatil dengan kau hah?!" herdik Angel.Dia meneliti tubuhnya sebentar.
Nasib baik masih ada pakaian.
"Apa mummy cakap ni?! Daddy ni suami mummy! Gila ke nak tolak suami sendiri?!" marah Tengku Fazril lantas bangkit daripada atas lantai.
'Suami? Sejak bila aku....'
Terbuntang mata Angel melihat figura Tengku Fazril.Baru dia ingat bahawa dia masih mempunyai misi untuk membunuh seluruh ahli mafia itu.
"Oh My God! Sorry daddy.Mummy tak sengaja," pujuk Angel lembut.Tangan suami Putri Risha,diraih lalu diusap perlahan.
"Hmmm nape tetiba je nak tolak daddy? " Tengku Fazril terasa hati akan sikap isteri 'palsunya'.
"Bukan apa.Selalunya mummy bangun je mesti muka Maisara yang mummy nampak tapi pagi ni tetiba je muka daddy.Mestilah mummy terkejut," dalih Angel.
Sesaat,Tengku Fazril tersenyum tawar.Dia kena terima kondisi isterinya.
"Mummy.."
"Yupp?""Nak morning kiss," pinta Tengku Fazril manja.
"What?! Erh..mor..morning kiss?"
Gulp!
Aku goda jantan weh tapi aku tak pernah cium!
"Cepatlah.Buat macam biasa." Tengku Fazril memuncungkan bibirnya.
Habislah aku! Camne nak lari?!
"Mama!!! Cepat bersiap! Riley dengan along dah nak pegi sekolah," jerkah Riley di hadapan pintu.
"Sekolah?! Ok,jom! Daddy,mummy kena bersiap dulu.Nak hantar bebudak," senyum Angel gembira.
"Tapi...daddy nak morning kiss dulu,"ujar dia perlahan sambil melihat kepergian Angel dan Riley.
______________________________
"Yuppp! 2 bulan dari sekarang, sekolah kitorang ada buat majlis graduasi untuk pelajar yang cemerlang.Riley and along dah cemerlang dalam beberapa subjek.
Mama wajib pegi tau sebabbbbb..." leret suara Roland.
"Sebab apa sayang?" soal Angel sambil memandu.
"Sebab kitorang dah dipilih untuk buat persembahan!" teruja suara Riley.
"Seriously?! Wow,hebatnya," puji Angel ikhlas.Tak sangka anak-anak Risha ni semuanya pepandai.
YOU ARE READING
Miss Destroyer (In Editing)
RomanceSiri Ketiga. (1 in Romantic),(1 in Actionromance),(1 in Comedy),(1 in Seksi),(1 in Goda),(1 in Manja),(1 in Hot),(1 in Kejam),(1 in Dendam),(1 in Misteri) Selepas sahaja Putri Risha meninggal dunia,Tengku Fazril dan anak-anaknya telah bertekad akan...