Bab 100

9.9K 578 64
                                    

Pasang lagu kat atas tu. ( Youtube)

Malam itu, Putri Risha memeluk tubuh Tengku Fazril dari arah belakang lalu pipi suaminya dikucup lama.

"Hei, tak tido lagi?" ujar Tengku Fazril tanpa mengalihkan pandangannya pada laptop di atas meja kerja.

"Tak, rindu kat daddy," ujar Putri Risha lalu tanpa segan-silunya duduk di atas paha Tengku Fazril.

Sesaat, lelaki itu tersenyum dengan kemanjaan isterinya.

"Daddy kan ada kat sini. Tak pegi kat mana-mana pun," ujar dia sambil meneruskan kerja yang tergendala sebentar tadi.

5 minit kemudian, keadaan menjadi sunyi semula. Dalam fikiran Putri Risha, dia memikirkan semula ugutan Shilda.

Bagaimana dia ingin bertarung dengan The King tanpa pengetahuan suaminya? Niat ia baik. Dia ingin melindungi Tengku Fazril dan juga ahli-ahli keluarganya.

Bukan dia tak yakin akan kemampuan lelaki itu tetapi melihat kekejaman yang telah dilakukan oleh The King, Putri Risha menjadi takut. Takut jika kehilangan suaminya.

"Daddy..." panggil Putri Risha lembut.

"Hmmm..."

"Boleh tak..hmmm..kalau hujung minggu ni kita pegi kat taman yang ada pancuran air hari tu?" pinta Putri Risha lembut.

Tanpa menunggu walaupun sesaat, Tengku Fazril terus sahaja bersetuju.

"Ok, nanti daddy bagitau kat diorang yang..."

"No! Erhh.. mummy nak kita berdua je pegi. Ha,dating! Nak tak?" selindung Putri Risha walhal niatnya memang ingin berdua-duaan bersama suaminya.

"Hmmm...ok! " sahut Tengku Fazril bersama riak wajah yang tenang.

Seketika, jari-jari Putri Risha mulai bermain di atas dada bidang suaminya . Bukan itu sahaja, leher Tengku Fazril juga turut dikucup penuh menggoda.

"Sayang..." leret suara Tengku Fazril memanggil. Sabo-sabo. Nafsu jantan dah mai dah ni.

"Hmmmm..." Putri Risha tidak mengendahkan panggilan lelaki itu. Mulutnya rajin mengucup dan terus menghisap leher Tengku Fazril.

"Mummy, daddy tengah.." Belum sempat Tengku Fazril menghabiskan bicaranya, tiba-tiba Putri Risha bertindak meragut bibir ia.

Rezeki en? Sape nak tolak? Muahahaha!!

Pinggang si isteri ditarik rapat ke dalam pelukan lalu Tengku Fazril memperdalamkan lagi ciuman mereka. Putri Risha pula semakin menggoda nafsu suaminya dengan mengusap-usap lembut pada paha sehingga ke junior lelaki itu.

Disebabkan nafsu yang semakin bergelora, Tengku Fazril terus sahaja mencempung tubuh Putri Risha lantas membuka seluruh pakaiannya.

Tu dia. Bila nafsu lelaki dicabar, pompuan pun kena.

Malam itu, mereka menghabiskan masa bersama-sama dengan melakukan babak 18 tahun ke atas.

Kau ada? Tunggu KAHWIN dulu ye. Jangan nak menggatal. Muahahaha!!
_________________________________

"Seriously? Shilda ugut kau macam tu dan kau pun setuju?" soal Maisara kurang percaya. Putri Risha menganggukkan kepalanya dengan perlahan.

"Kurang ajar! Shilda tu patut mati dari dulu! Semak je dalam cite ni!" marah Black Eryn.

"Aku takde pilihan lain. Kita kena berhadapan dengan diorang walau apapun yang berlaku," beritahu Putri Risha mendatar.

"Habistu kau dah bagitau kat Xender dan yang lain-lain?" soal Black Eryn.

Miss Destroyer (In Editing)Where stories live. Discover now