Author rasa bosan.So,author nak buat triple update.
"Daddyyyy!!!"
Takk!! Takk!
"Are you okay,mummy?!" soal Tengku Fazril risau.Tubuh Angel dipeluk dengan erat.
"Risha buat apa kat sini?!" soal Tok Mariam yang masih berada dalam keadaan yang terkejut.Mujur sahaja mereka berdua sempat berlari ke arah gadis anggun itu.
"Daddy..eisk..eisk...mummy takut.." Disebabkan takut yang melampau,Angel tanpa sengaja merangkul erat leher Tengku Fazril manakala kepalanya dibenamkan pada dada lelaki itu.
"Shhhh..I'm here sweetie.." bisik Tengku Fazril.Kedua-dua tunak matanya ligat merenung ke arah ular yang telah dipukul habis oleh Tok Mariam menggunakan kayu keras.
Rock jugak tok wan Risha ni.Hehehe..
"Fazril..dah.Bawa Risha masuk ke dalam.Esok pagi jelah mandi.Sekarang dah sejuk,kang demam pulak," arah Tok Mariam.
Tengku Fazril mengangguk kemas lalu mencempung tubuh 'Putri Risha' yang masih dalam keadaan mengigil kerana ketakutan .
"Dah..janganlah nangis.." pujuk Tengku Fazril.
"Eisk..eisk..takut..." nangis Angel.Tubuh 'suaminya' semakin dipeluk erat."Sorry tak jaga mummy dengan baik.." pohon Tengku Fazril lembut.Perlahan-lahan dia melabuhkan punggung Angel agar gadis comel itu duduk berhadapan dengannya.
"Hei,sweetie.Cuba pandang daddy .." arah dia lembut.Angel teresak-esak menangis lalu merenung ke arah anak mata Tengku Fazril.
"Nape pegi kat situ? Kan semak.." ujar Tengku Fazril pelik.
"Mu...mummy..nak..man..mandi.." katanya tersekat-sekat."Mandi kat sana?" Tengku Fazril menjongketkan keningnya.
Kalau tak ingat dia tengah nangis sekarang ni,confirm aku dah lama gelakkan dia.Apa ke jadahnya nak mandi kat perigi? Ingat ni zaman dulu-dulu ke? Kesian bini aku.Kurang pendidikan rupanya.Hahahaha!
"Nape mandi kat situ? Kat dapurkan ada bilik mandi.."
Nampak tak sisi jahat Tengku Fazril kat situ? Tadi,dia jugak yang sebok kutuk bini dia sendiri.
Angel hanya mampu berdiam diri.Sisa tangisannya masih belum habis.Kedua-dua bahu dia terhincut-hincut menahan tangisan.
"Dah..janganlah nangis.." Tengku Fazril tersenyum manis.Sesaat kemudian,dahi Angel dikucup lama sehingga membuatkan Angel menangis semakin kuat.
Pertama kali ada orang sudi nak pujuk dia.Selama ni takde orang yang faham diri Angel waima atoknya sendiri.
"Mummy..nape ni? Janganlah nangis..tak comel.." pujuk Tengku Fazril lagi.Rambut isterinya diusap seolah-olah Angel masih seorang budak kecil.
Dan tiba-tiba...
"Daddy!! Jangan tinggalkan mummy! Please daddy!! Sanggup daddy tinggalkan mummy.Daddy penipu! Daddy dah kata takkan tinggalkan mummy!! Eisk eisk...Daddy!!"
"Sha..jangan macam ni Sha.Aku pasti Xender ada sebab buat macam ni.." nasihat Tasya.
"Nooo!! Daddy!!"
Dalam bayangannya,Angel melihat perempuan yang sedang mengandung itu,tersadung sebuah batu lalu jatuh di atas tanah.Mujur sahaja rakan-rakan baiknya sempat menahan tubuh gadis tersebut.
"Daddy!!"
"Arghhhhh!! Sakit!!" rintih Angel.Air matanya semakin deras mengalir.
"Mummy? Mummy! Mummy ok tak ni?!" Tengku Fazril semakin dihambat kerisauan apabila melihat Angel sedang menangis kuat.
YOU ARE READING
Miss Destroyer (In Editing)
RomanceSiri Ketiga. (1 in Romantic),(1 in Actionromance),(1 in Comedy),(1 in Seksi),(1 in Goda),(1 in Manja),(1 in Hot),(1 in Kejam),(1 in Dendam),(1 in Misteri) Selepas sahaja Putri Risha meninggal dunia,Tengku Fazril dan anak-anaknya telah bertekad akan...