Tengku Fazril merenung tajam ke arah Angel yang sedang tunduk menikus.Gadis molek itu mengigit bibirnya menunggu denda yang bakal Tengku Fazril berikan.
"Mummy takut duduk dalam kereta tu sorang-sorang," muncung Angel sambil melontarkan pandangannya ke arah lain.
"Denda tetap denda!" tegas Tengku Fazril.Dia melipatkan dadanya dengan selamba.
"Fine..denda apa?"
Tengku Fazril tersenyum dalam diam.Akal fikirannya memikirkan denda yang mampu memberikan untung pada dirinya.
"Wait a second," kata Tengku Fazril lantas mengambil sebuah kamera dari dalam laci.Sesaat kemudian,dia menyandar di kepala katil ala-ala bos besar.
"Daddy nak buat apa?" soal Angel malas.
"Aip.Bukan daddy tapi mummy," jelas Tengku Fazril.
"Means?"
Sesaat,lelaki itu tersenyum kambing merenung wajah Angel.
Dah kenapa pulak dengan mamat ni? Giler ke sawan?
"Daddy nak mummy menari tarian yang seksi KHAS untuk daddy yang handsome lagikan macho bergaya ni," arah Tengku Fazril miang.
"Eh,eh..amboi,amboi,amboi Tengku Fazril anak Tengku Zamil.Sesuka hati je nak suruh orang menari.Gatal!" bidas Angel sebal.
"Eh,eh..amboi,amboi,amboi Putri Risha anak Dato Fikri.Sesuka hati je nak bantah cakap suami," balas Tengku Fazril sekaligus mengajuk kata-kata 'isterinya' sebentar tadi.
"Tak nak!"
"Nak!"
"Tak nak!"
"Nak! Buat sekarang sebelum daddy rogol mummy kat sini!""Ok ok.Mummy menari ok? Alah bucuk-bucuk.Janganlah majuk," tempelak Angel yang bimbang akan ugutan lelaki itu.
"Good.." Tengku Fazril tersenyum sumbing.Tangannya bersedia untuk merakam aksi yang bakal Angel pamerkan.
Aummm tak sabar weh!
Angel mengeluh berat lantas menekan remote control untuk memainkan muzik pada speaker bersebelahan televisyen.
Dia menghela nafas sebelum menari.
Tit! Tekan.
Dan..
Semalam bobo di mana,
Bobo sama siapa ngapain aja.
Tadi malam bobo di mana,
Bobo sama siapa ngapain aja..Sebaik sahaja mendengar lagu tersebut,riak wajah Angel terus sahaja berubah ceria.
Dia menari ke kiri kanan seperti gaya peguin.Al-maklumlah tarian tersebut bukannya sejenis tarian yang seksi cuma MV sahaja yang agak (faham-faham jelah).
Dia menari dengan riang tanpa membuat banyak pergerakan.Cuma mulutnya sahaja yang banyak bergerak untuk meniru gaya menyanyi.
Dalam alpa menari,tiba-tiba sebuah bantal empuk melayang tepat ke arah kepalanya.
Angel segera menekan punat pause dan memandangkan ke arah Tengku Fazril dengan riak wajah kurang berpuas hati.
"Apa ni daddy? Kacau je.Mummy kan tengah buat denda yang daddy suruh," bentak Angel sebal.
"Daddy suruh buat tarian seksi bukan tarian bobo di mana,dengan siapa,dah makan ke belum, anak siapa..bukan tu yang daddy nak!" dengus Tengku Fazril.
Sesuka hati mak bapak dia je nak tukar lagu.
"But seksi en?" Angel tidak ingin mengalah.Seketika,Tengku Fazril menjongketkan keningnya.
"Dah bersedia nak kena rogol dengan daddy?" usik dia.
"Tak,tak,tak,tak..ok,ok..mummy ikut apa yang daddy suruh," takut Angel.
YOU ARE READING
Miss Destroyer (In Editing)
RomanceSiri Ketiga. (1 in Romantic),(1 in Actionromance),(1 in Comedy),(1 in Seksi),(1 in Goda),(1 in Manja),(1 in Hot),(1 in Kejam),(1 in Dendam),(1 in Misteri) Selepas sahaja Putri Risha meninggal dunia,Tengku Fazril dan anak-anaknya telah bertekad akan...