"Talk to my hand." Tengku Fazril memberikan tangan kanannya di hadapan Angel ketika gadis jelita itu sedang berbicara.Terus terhenti kata-kata Angel.
Sesaat kemudian Angel memuncungkan bibirnya seraya melipatkan tangan rapat ke dada.
"Dalam bulan ni,dah berapa kali mummy keluar?" duga Tengku Fazril mendatar.Kening kanannya dijongket seperti biasa.
"Mana orang ingat," gumam Angel perlahan.Jari kakinya dikuis-kuis pada atas karpet berwarna hijau muda.
"Tak ingat? Takpe,meh daddy ingatkan.Masuk kali ni,mummy dah keluar sebanyak 8 kali," Tengku Fazril menunjukkan 9 jarinya tanpa sedar.
"Tu sembilan," mumcung Angel.
"Hah,melawan!" Dalam diam,Tengku Fazril menyumpah seranah akan kebodohannya.Sembilan dan lapan pun takkan tak reti nak bezakan? Camne Malaysia nak maju? Eh,tetiba je masuk bab negara bagai.
"Tapi mummy belum keluar lagi hari ni.So,kira tujuh en," senyum Angel.
"Ada orang kesah?" Selamba beruk Tengku Fazril membalas sehingga membuatkan Angel merengus geram.Seketika,suami Putri Risha menekan sesuatu di atas keyboard laptopnya.
"But mummy ada minta kebenaran daddy en? Please daddy.Mummy nak keluar dengan diorang Maisara jugak," pujuk Angel lagi walhal dia sedang berbohong pada lelaki itu.
Mengikut jadual yang telah diatur oleh Maisara,dia seharusnya berjumpa dengan Mikael iaitu scandalnya yang kelima.Kemudian,berjumpa dengan scandalnya yang lain mengikut turutan nombor.
"Tak boleh,"bantah Tengku Fazril tegas.Sesaat kemudian,Angel menjulingkan matanya ke atas tanda bosan.
Nilah padahnya kahwin muda! Semua tak boleh! Aku bukannya buat dosa pun! Errh..yakin ke tak buat dosa? Arghh!! Memang tak berdosa.
Dia bukannya suami aku pun.So,bermaksud aku tak curang en? Aku memang ditakdirkan untuk jadi playgirl.Bangga sikit.
Ele,takdir konon? Tu pilihan kau sendiri! Nak jadi anjing ke,nak jadi manusia ke.Tu semua pilihan kat dalam tangan kita.
Dalam elok merungut dalam hati,Angel menerima satu mesej dari Maisara.
Mikael tengah tunggu kau kat cafe.Kau kat mana?
"Eish mamat ni! Over sangat!" omel Angel.
"Apa benda yang mummy duk omel tu? Ngumpat pasal daddy ke ?" ujar satu suara.
Angel menoleh ke arah Tengku Fazril dengan seribu cara untuk memujuk hati lelaki itu.
'Fikir Angel! Kau boleh buat apa saje yang kau nak!' Suara setan menghasut Angel.
Sejenak kemudian,sebiji mentol bercahaya keluar dari dalam otak gadis tersebut.Ye,dia dah dapat idea!
Tanpa membuang masa lagi,dia mengorak langkah ke arah Tengku Fazril.
"Daddy..." seru Angel dalam nada menggoda.
"What?"Angel tersenyum menggoda lalu tanpa berasa takut,dia duduk berkangkang di atas paha Tengku Fazril.
Laptop suami Putri Risha,ditolak tepi oleh Angel dengan selamba.Tanpa sedar,Tengku Fazril menelan air liurnya.
Tubuh Angel yang hanya tersarung dengan T-shirt labuh sehingga paras atas paha membuatkan juniornya terangsang.
Kini,Angel tersenyum kemenangan.
"Apa kata kalau..." Jari Angel bermain di atas dada bidang Tengku Fazril yang tidak mengenakan sebarng pakaian.
"Daddy benarkan mummy keluar sekejap je," Angel mengigit bibirnya.
Gulp!
"Tak boleh mummy.Please jangan buat daddy macam ni," deruan nafas Tengku Fazril tidak sekata.Batinnya benar-benar terseksa!
Tiba-tiba,Angel mendekatkan bibirnya pada telinga Tengku Fazril lantas membisikkan sesuatu.
"Kalau daddy benarkan mummy keluar.." Angel menghembus perlahan nafasnya pada telinga suami Putri Risha.
"Mummy janji,mummy akan bagi service terbaik malam ni kat daddy," bohong Angel sekaligus menggoda nafsu Tengku Fazril.
Kalau lelaki tu benar-benar tuntut malam ni,senang je.Buat jelah alasan sakit perut ke apa.
"Malam? Mummy boleh keluar lepas..." Kali ini Tengku Fazril membalas.
"Lepas apa?" Digigit manja telinga lelaki itu.
"Lepas kita beromen!" Bersama ayat itu,Tengku Fazril menolak tubuh Angel tanpa sebarang amaran.
Terkejut Angel dengan aksi musuh ketatnya.
"Ap..apa daddy cuba buat ni?" Mati terus senyuman Angel.Wajah dia dijauhkan daripada terus mendekati wajah Tengku Fazril.
"Mummy dah goda daddy.So,mummy kena bertanggungjawap."Giliran Tengku Fazril mengigit manja telinga Angel.
'Arghhh!! Readers tolong aku weh! Aku tak expect benda ni akan berlaku!'
"Xender erhh daddy...please stop."
"Why?" bisik Tengku Fazril masih dalam mood bernafsu."Erhh..se..sebab...Oh My God! Ergh...oksigen! Hugh..Ok..oksigen! Mummy tak boleh nak bernafas!" lakon Angel.
Dia berpura-pura tercungap-cungap mencari nafas.
"What?!"
"Hugh! Da..daddy..ok..oksigen!! Mummy tak boleh nak bernafas sebab badan daddy be..berat..hughh!" bohong dia lagi."Berat?" Macam tak masuk dek akal je.
"Ok..oksigen!!" Melihat wajah 'isterinya' yang benar-benar kelihatan putus nafas membuatkan Tengku Fazril bangkit daripada menindih tubuh Angel."Mummy ok tak ni? " Wajah gadis jelita itu diusap-usap dengan penuh kelembutan.
"Hah...hah...nak cari oksigen du..hah...dulu."
"Berat sangat ke badan daddy?" pelik Tengku Fazril menyoal.Dulu ok je pun.Tetiba masuk bab berat.Berat aku normal tau tak!
"Berat sangat! Daddy nak mummy mampus ke?! Jahat!" Rajuk Angel.
"Berat? Ye ke? Daddy bukannya letak badan daddy kat badan mummy.Daddy cuma tindih je.Lagipun,daddy guna tangan supaya tak tertindih sangat," jawap Tengku Fazril logik.
'Erhh apa aku nak jawap ye?'
"Mummy yang rasa tau! Eish,dahlah.Rosakkan mood je nak bermanja!" Angel berpura-pura merajuk lantas meninggalkan Tengku Fazril yang terpinga-pinga akan tingkahnya.
'Apa salah aku weh?'
______________________________
Malam itu,Angel melihat Tengku Fazril yang sedang nyenyak tidur diulit mimpi.
Entah mimpi apa pun aku tak tahu.
Bersama senyum sinisnya,dia keluar daripada bilik itu melalui balkoni mereka.
Dia berjalan ala-ala catwalk menuju ke arah kereta audi silvernya yang telah disediakan oleh Maisara.
Dalam elok berjalan,tiba-tiba sahaja benda kecil di telinganya,berbunyi dengan suara orang.
"Sape next target kau?" soal Black Eryn.Kedengaran dia sedang mengunyah gula-gula getah.
"Aku tengah fikir.Kalau ikutkan turutan aku yang sebenarnya,aku nak bunuh Miko ataupun Riko.Tapi diorang semua dah tahu pasal aku.
Tentu diorang dah bersiap sedia kalau aku datang," ujar Angel bijak.
Sesaat kemudian,Angel masuk ke dalam kereta lalu enjin kereta tersebut dihidupkan.
"So,sape mangsa kau?" soal Black Eryn lagi."Hehehe..Alex!"
YOU ARE READING
Miss Destroyer (In Editing)
RomanceSiri Ketiga. (1 in Romantic),(1 in Actionromance),(1 in Comedy),(1 in Seksi),(1 in Goda),(1 in Manja),(1 in Hot),(1 in Kejam),(1 in Dendam),(1 in Misteri) Selepas sahaja Putri Risha meninggal dunia,Tengku Fazril dan anak-anaknya telah bertekad akan...